تب و تاب مدیران و هواداران استقلال؛ پنجره را باز کنید



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
در حالیکه تنها چند ساعت تا پایان بازار نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است، هنوز پنجره باشگاه استقلال باز نشده است.

به گزارش  ورزش سه ، بازار نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در روز پنج شنبه به پایان می رسد و باشگاه استقلال با وجود جذب بازیکنانی نظیر سعید مهری و آرمان رمضانی، هنوز موفق نشده است پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند و بازیکنان جذب شده نیز در وضعیت بلاتکلیف عجیبی قرار دارند.

 

نیکولای بودوروف مدافع 33 ساله و بلغاری است که در نقل و انتقالات زمستانی گذشته و در زمان حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، از تیم زسکا صوفیه به استقلال پیوست و تنها در سه دیدار برای آبی پوشان به میدان رفت. پس از شیوع کرونا او راهی کشورش شد و دیگر به ایران برنگشت.

 

بودوروف پس از آن، به دلیل عدم دریافت مطالباتش از استقلال نزد فیفا شکایت برد که آبی پوشان به پرداخت 140 هزار یورو به این بازیکن محکوم شدند. به دلیل عدم پرداخت این مطالبات، پنجره استقلال چند وقتی است بسته شده و مدیران این تیم هنوز موفق به پرداخت این طلب نشده اند.

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

تابستان امسال بود که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز هم بسته شده بود و استقلال بدون بازیکنان جدیدش راهی لیگ قهرمانان آسیا شد و حتی در هفته اول لیگ امسال نیز آنها بدون خریدهای جدید خود به مصاف مس رفسنجان رفتند و حالا این اتفاق دوباره تکرار شده و آنها فعلا حداقل بدون استفاده از سعید مهری، آرمان رمضانی و عرفان گل محمدی سه خرید زمستانی خود باید با ماشین سازی دیدار کنند.

 

به هر حال کسی منکر مشکلات مالی در استقلال نمی شود ولی بدقولی های مدیران این تیم مزید بر علت شده تا مشکلات این تیم چندین برابر شود. در حالی که روز یکشنبه باشگاه استقلال به صورت رسمی از پرداخت مطالبات بودوروف خبر داد اما این اتفاق تاکنون رخ نداده و مجیدی نمی تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

 

در حالیکه استقلال در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، به حضور بازیکنان جدید خود نیاز دارد بخصوص اینکه اگر مدیران این تیم موفق به جذب امین قاسمی نژاد بشوند که او قطعا می تواند مهره کارآمدی برای آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

با این وجود، استقلال تنها تا پایان روز پنج شنبه 28 اسفند فرصت دارد تا مطالبات بودوروف را پرداخت کند که البته یک بار برای این کار اقدامی صورت گرفته است که ظاهرا به دلیل مسدود بودن حساب بانکی این بازیکن، پول برگشت خورده است. به نظر می رسد با توجه به فاصله کم تا پایان بازار نقل و انتقالاتی، استقلال چاره ای جز گرفتن رضایت از این مدافع بلغاری ندارد.

 

البته نباید از این نکته نیز به راحتی گذشت که چرا مدیران استقلال کارهای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را به روز آخر کشانده اند در حالیکه می شد خیلی زودتر از این ها با پرداخت طلب 140 هزار یورویی بودوروفی که هیچ آورده ای برای استقلال نداشت، پنجره این باشگاه را باز کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------