پزشک استقلال رسما از این تیم جدا شد/ مهدی سیاهپوش: زمان همه چیز را مشخص می کند



 استقلال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پزشکی تیم فوتبال استقلال رسما از این تیم جدا شد.

 به گزارش فارس، با درخواست فرهاد مجیدی دکتر مهدی سیاهپوش که از ابتدای فصل به عنوان پزشک در استقلال فعالیت می‌کرد از این تیم جدا شد.

 

سیاهپوش در دو مقطع از زمان حضور سرمربی جدید استقلال با مجیدی به مشکل خورد و امروز نیز با حضور در ساختمانباشگاه استقلالاز این تیم جدا شد.

 

مهدی سیاهپوش درباره جدایی خود از تیم استقلال اظهار داشت: متأسفانه شرایط به شکلی پیش رفت که ادامه همکاری من با باشگاه میسر نبود. با مددی صحبت کرده و به توافق رسیدیم که دیگر با هم نباشیم. 

 

وی درباره مباحث مطرح شده درباره مقصر بودنش در ماجرای کروناگرفتن بازیکنان استقلال پیش از بازی با ماشین‌سازی توضیح داد:‌ در آن ماجرا من مقصر نبودم، اما زمان مشخص می‌کند چه اتفاق‌هایی رخ داد. تمهیداتی انجام دادیم اما به هر حال این موضوع انجام نشد. در کل امکان ادامه همکاری از طرف من و مدیریت باشگاه فراهم نبود. در آن ماجرا هم تمهیداتی اندیشیده بودیم اما متأسفانه به هر دلیلی انجام نشد. بیشتر نمی‌خواهم صحبت کنم.

 

سیاهپوش درباره اینکه آیا مشکلش بافرهاد مجیدی عامل جدایی وی از استقلال بوده، توضیح داد: بار دیگر می‌گویم در فضای مسالمت‌آمیزی از هم جدا شدیم زیرا امکان ادامه همکاری از طرف من و باشگاه فراهم نبود اما دلیل این موضوع را زمان مشخص می‌ کند.

 

وی درباره اینکه در ماجراهایی مثل وضعیت محمد دانشگرهم مقصر شناخته شده عنوان کرد: همین که توانستم مدتی در خدمت تیم محبوبم باشد برای من جای افتخار دارد. واقعاً هوادار استقلال بودم که به این تیم آمدم. احمد مددی می‌تواند شهادت بدهد که بحث قرارداد و این مسائل بین ما نبود. در این مدت هم به جز یکی دو مورد که لازم بود مصاحبه‌ای انجام ندادم. حتی صفحه اینستاگرامی هم نداشتم که بخواهم دنبال فالوئر جمع کردن باشم.

 

وی ادامه داد: عملکرد من مشخص است. اگر میزان مصدومیت‌ها را در این فصل با سال گذشته مقایسه کنید و ببینید برخی بازیکنان در فصل قبل چند بار مصدوم شده‌اند متوجه می‌شوید با همکاری همکارانم جلوی این موضوع را گرفتیم. برای تیم محبوبم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

سیاهپوش درباره اینکه ‌آیا اضافه شدن پزشک معتمد فرهاد مجیدی نقشی در جدایی وی از استقلال داشته گفت: از این موضوع اطلاع نداشتم و در عربستان متوجه شدم. البته تداخلی بین کار مابه وجود نیامد زیرا وظایف مشخص بود. من برد تخصصی ارتوپد دارم. وظایف ما و پزشک هم مشخص بود.

 

وی درباره آخرین وضعیت مصدومان استقلال قبل از برگزاری بازی با ذوب‌آهن و دربی گفت: از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم امیدوارم تیم موفق شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------