حمله دوباره فرشید اسماعیلی؛ آقای مددی پشت میکروفن پنهان نشوید!



 فرشید اسماعیلی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هافبک استقلال علیه صحبت های احمد مددی موضع گیری تندی انجام داد. 

به گزارش ایلنا،فرشید اسماعیلی هافبک استقلال علیه صحبت های احمد مددی موضع گیری تندی انجام داد.

 

 هافبک تیم استقلال ادعای مددی مربوط به پرداخت ٣٧ درصدی تا بدین جای فصل را رد میکند و می گوید: این حرف های مددی کاملا غلط است و همیشه با احتساب تصورات خود میخواهد چهره حق به جانب بگیرد. در یک شرایط ناعادلانه که خود هیات مدیره محترم هم در مورد اعتراض به حق من به مددی آن را تایید واصلاح کردند، در نهایت جریمه ١٦٪؜ را مددی وکمیته انضباطی به من تحمیل کردند و من فقط برای بازگشت به تیم و تمرینات سکوت کردم. یک جریمه به خاطر ماجرا های سال قبل که معلوم شد یک نفر دیگه به جای من و بدون اطلاع من نامه ندامت را امضا کرده و امسال هم یک جریمه به خاطر اعتراضی که امروز رسما مددی حرف هایم را تایید کرده است به من تحمیل شد. یعنی روال باشگاه استقلال اینطوری شده که یک بار تسویه حساب فصل قبل را انجام میدهند و بعدا یک پرونده جدید ازفصل قبل برای کم کردن دوباره حقوق مان باز می کنند.

 

 وی ادامه داد:واقعا اگر قرار به صحبت در مورد تمام ماجراست بهتر است که ایشان منصفانه حرف برند. پنهان شدن پشت میکروفون ها و نیامدن سر تمرینات راه مناسبی برای جوابگویی نیست، همانطور که در دفتر ایشان باز است، همه بازیکنان هم از آمدن ایشان به تمرینات استقبال می کنند. در مورد انتشار قرارداد ها هیچ مشکلی نداریم و استقبال می کنیم . اگر قراراست این کار انجام شود در مورد همه جزییات صحبت کنیم. من قراردادم با استقلال تمام شده بود و قرارداد جدید امضا کردم ، آن زمان با تهدید و فشار که قرارداد امضا نکردم. اینکه من از آقای نامداری پول گرفتم مربوط به قبل امضای قرارداد جدید بود و خارج از قرارداد بود. همین آقای نامداری اگر نبود هیچکدام از بازیکنان استقلال قراردادهایشان را تمدید نمی کنند و یا بازیکنی با این تیم قرارداد امضا نمی کرد.

 

 اسماعیلی تصریح کرد:ما در مورد شرایط باشگاه استقلال حرف می زنیم و از این شرایط ناراضی هستیم. باشگاه متعهد به پرداخت ٥٠ درصد به همه باریکنان تا نیم فصل بوده ولی انجام نشد. وقتی مدیرعامل به تعهداتش عمل نمی کند چطور می خواهید یک ماه به انتهای فصل بازیکن ها برای مدیرعامل کف بزنند؟ رفتاری که با من شد واقعا عجیب بود .همه میتوانند شهادت بدهند در جلسه کمیته انضباطی اول که باز هم میگویم ناعادلانه و به شدت نامحترمانه بود ، یک بار ازمن خواستند ازمددی عذرخواهی کنم و این عذرخواهی را رسانه ای کنم و بعد از چند روز در جلسه ای دیگر از من خواستند که چون به کیان باشگاه - مدیر عامل- ضربه زده ام، دوباره عذرخواهی کنم.

 

این رفتار مددی و عواملش واقعا حیرت انگیز است، وقتی چنین رفتارهایی را می بینیم مسلما هیچ بازیکنی در استقلال حرف های او را باور نمی کند. اما یک اشکال عمده و بزرگ در تمام قراردادهای ما بازیکنان فوتبال وجود دارد و هیچ سازمان یا مدیری از حقوق بازیکنان دفاع نمی کند. اگر فوتبال ما تافته جدا بافته از قوانین فیفاست امروز به ما بگویند. نه فقط استقلال که حتی بازیکنان تیم های دیگر هم چنین وضعیتی دارند، اگر طبق قانون دو ماه تاخیر حقوق باعث فسخ یکطرفه و به حق شود همانطور که فیفا آن را تاکید کرده است، آنوقت مدیران باشگاهها هم میدانند چقدر و چطور هزینه کنند. من کمتر از یک ماه قبل اخطار دادم که باید ٥٠٪؜ تا نیم فصل طبق قرارداد بگیرم ولی مددی هیچ کاری نکرد و اصلا توجه نکرد و فقط پاراف کرد وحالا در رسانه ها در مورد پرداختی های من صحبت می کند.

 

وی افزود:در حالیکه تا بهمن ماه موظف به پرداخت ٥٠٪؜ بود حالا کم کاری خودش را با اعلام پرداخت ٣٧ درصدی می خواهد توجیه کند. بهتر است که واقعیت را تمام و کمال بگوید که به چه کسی این مبلغ را داده است . نکند مثل همان نامه ای باشد که من امضا نکرده ام؟! اگر من حق دارم که طبق دو ماه تاخیر حقوق یک طرفه فسخ کنم، سازمان لیگ یا کمیته تعیین وضعیت اعلام کند، اگر هم سازمان لیگ فراتر از فیفاست و فقط پشتیبان باشگاه هاست رسما اعلام کند بازیکنان فوتبال هیچ حقی ندارند. 

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد:اقای مددی شما که در مورد دریافتی های من صحبت می کنید هنوز جواب نامه یک ماه قبل من را ندادید و درخواست من را به ذیحساب حواله داده اید. از اینکه قرارداد من و دریافتی ام را نشان دهید ترسی ندارم ولی من هم مدارکی دارم که نشان می دهد شما عوام فریبی می کنید و من چنین دریافتی نداشتم و شما به طور واضح اذعان می کنید که در تعهدات خود کوتاهی کردید و مهم تر از همه اینکه اگر از ابتدای فصل به خاطر همان اتفاقاتی که حتما خاطرتان هست تا امروز سکوت کردم و کوتاه آمدم به خاطر تیمم و طرفداران بوده ولی شما رفتار متفاوتی داشتید و حالا طلبکار هم هستید. ولی این بار سکوت نمی کنم و حق خودم میدانم که در مورد بی تعهدی شما از خودم و حقوقم دفاع کنم و جلوی توهین و فرافکنی شما را بگیرم تا عمدا مرا جلوی طرفداران قرارندهید.

 

 

فرهاد قبل از پدیده جواب مددی را نمی‌دهد

سرمربی استقلال تصمیم گرفته قبل از بازی با پدیده پاسخی به صحبت‌های احمد مددی ندهد.

 

به گزارش  ورزش سه ، فرهاد مجیدی روز گذشته با مصاحبه ای تند به احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال حمله کرد و امروز با واکنش او مواجه شد. احمد مددی در مصاحبه امروز خود واژه های عجیبی را علیه مجیدی به کار برد که جای تامل دارد.

 

در هیاهوی دعوا های پیش آمده میان سرمربی و مدیرعامل استقلال اما آبی ها فردا باید در یک بازی معوقه مقابل پدیده مشهد قرار بگیرند و به همین خاطر مجیدی فعلا قصد ندارد جواب مددی را بدهد.

 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تصمیم گرفته در نشست خبری قبل از با پدیده نیز حاضر نشود و به جای خود صالح مصطفوی را به این نشست بفرستد تا پاسخ به صحبت های مددی ندهد.

 

سرمربی استقلال فعلا می‌خواهد شب بازی آرامش به تیمش تزریق کند و احتمالا شاهد آن خواهیم بود که بعد از بازی فردا پاسخ حرف های مددی که اتهام هایی را نیز به مجیدی وارد کرده، بدهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------