خداحافظی ریگی با هواداران استقلال | قرارداد علی کریمی و کایسری اسپور فسخ شد؟



استقلال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هافبک دفاعی استقلال فصل بعد در این تیم توپ نخواهد زد و به دلیل مسائل مالی از استقلال جدا شد.

به گزارش ایسنا، مسعود ریگی هافبک دفاعی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستگرام، جدایی‌اش از استقلال را اعلام کرد و با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

 

به نظر می‌رسد مقصد احتمالی این بازیکن، تیم فوتبال سپاهان است. او نتوانست با مدیران استقلال به تفاهم مالی برسد و ترجیه داد با پیشنهاد مالی بهتر طلایی‌پوشان به اصفهان برود و پای میز مذاکره با مدیران سپاهان بنشیند.

 

او در واکنش به صحبت‌های احمد مددی، مدیرعامل استقلال که گفته بود پیشنهاد مالی ریگی بالاتر بود، با انتشار استوری در صفحه شخصی خود اعلام کرد که احترامش رعایت نشده است. این شواهد نشان می‌دهد فصل بعد، او پیراهن آبی‌ها را نخواهد پوشید و در تیمی دیگر توپ خواهد زد.

 

 قرارداد علی کریمی و کایسری اسپور فسخ شد؟

علی کریمی هافبک سابق استقلال که در این تابستان به کایسری اسپور پیوست، دچار یک مصدومیت شدید شد که به نظر می رسد منجر به فسخ قرارداد او شده است.

 

استقلال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه ، علی کریمی هافبک فصل گذشته قطر اس سی و الدحیل که پس از اتمام قراردادش به تیم کایسری اسپور پیوست و منتظر آغاز بازی‌های لیگ سوپرلیگ ترکیه بود، با مصدومیت جدیدی مواجه شد و حالا به دلیل آسیب از ناحیه کمر و لگن، باید عمل جراحی انجام دهد.

استقلال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

این آسیب دیدگی کریمی در شرایطی رخ داد که این بازیکن با عقد قراردادی 4 ساله به کایسری اسپور پیوسته بود ولی خیلی زود از دسترس مربی این تیم ترکیه ای خارج شد و علاوه بر آن دراگان اسکوچیچ هم دیگر این بازیکن را حداقل در دیدارهای ابتدایی مرحله نهایی جام جهانی که در ماه‌های شهریور و مهرماه برگزار می‌شود، در اختیار نخواهد داشت.

استقلال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

اما از روز گذشته اخباری درخصوص کریمی در رسانه های ترکیه منتشر شد. طبق اطلاعات صفحه شخصی کریمی در سایت ترانسفر مارکت، قرارداد این بازیکن با کایسری اسپور ترکیه فسخ شده و مقابل نام این بازیکن، هیچ تیمی دیده نمی شود و این وب سایت معتبر، کریمی را بدون تیم معرفی کرده است.

 

از سوی دیگر، در لیست کایسری اسپور در وب سایت فدراسیون فوتبال ترکیه نیز مقابل نام علی کریمی و زوران کروزویچ دیگر بازیکن این تیم ترکیه ای کلمه فسخ دیده می شود تا اینگونه به نظر برسد که علی کریمی و کایسری اسپور خیلی زود به پایان همکاری خود رسیده اند.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------