آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

نتایج نهایی پذیرفته شدگان دکتری و آزمون کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی اعلام شد



اخبار,اخبار کنکور,نتایج نهایی دکتری
نتایج نهایی پذیرفته شدگان دکتری سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش ایسنا، نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ به صورت کارنامه تنظیم شد و این کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

 

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور صبح پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ برگزار شد و تعداد ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب ثبت نام کرده بودند که ۷۰ درصد در جلسه آزمون حاضر بودند.

 

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، از میان حاضران در جلسه آزمون تعداد ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر در آزمون دکتری ۹۹ مجاز شدند و پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته تعداد ۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کردند در نهایت سامی ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر برای فرآیند مصاحبه به دانشگاه‌ها معرفی شده است.

 

همچنین ظرفیت پذیرش مقطع دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌های دولتی ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر و در دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۱۰ هزار نفر اعلام شده است.

 

***

 

نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۹ رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه www.azmoon.org قرار گرفت.

 

پذیرفته شدگان می توانند از روز شنبه ۳ آبان ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

 

پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می توانند راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------