درمان شکم افتاده و شل



شکم افتاده و شل, درمان شکم افتاده و شل, ورزش برای شکم افتاده و شل

شکم افتاده و شل

 

از بین بردن افتادگی وشلی شکم کار سخت طاقت فرسایی است. مدتها رژیم میگیرم تا چربی شکم آب شود بعد تازه این صحنه ای به مراتب آزار دهنده تر می بینیم. خیلی ها بعد از ورزش و رژیم‌ها سخت تازه به این مرحله رسیده اند که نمی‌توانند این شکم افتاده و شل را از بین ببرند. 

راههای درمان شکم افتاده و شل

برای بدست آوردن بهترین نتیجه از این تمرینات توصیه می‌کنیم همه مراحل را به ترتیب انجام دهید. مزیت این کارها در این است که علاوه بر سفت کردن شکم، زندگی شادتری خواهید داشت و کمردرهایتان هم برطرف خواهد شد.

  

مرحله اول: آغاز تمرین

در اولین قدم توصیه می‌کنیم حتما کمی نرمش کنید تا بدنتان گرم شود. سپس صاف بایستید، دست‌های خود را روی پهلوها بگذارید. برای آسیب ندیدن پاها بد نیست یک تشک یوگا یا پتو روی زمین پهن کنید.

 

مرحله دوم: آماده شدن

همچنان که دست‌هایتان روی پهلوها قرار دارند، پاهای خود را بیشتر از عرض شانه باز کنید. به یاد داشه باشید که نوک پاها باید به سمت بیرون باشند.

 

مرحله سوم: خم شدن به سمت پایین

دست‌های خود را روی زانوها بگذارید. در این حالت ران‌ها کشیده می‌شوند و درد می‌گیرند. این حرکت‌ها را آهسته و با دقت انجام دهید و مطمئن شوید که همه ماهیچه‌های پا کشیده می‌شوند و درگیر این تمرین هستند.

 

مرحله چهارم: چرخیدن افقی

در این مرحله تمرینات به بخش اصلی می‌رسد. همان طور که پاها باز هستند و کف دست‌هایتان روی ران در نزدیکی زانوها قرار دارند، باید به سمت جلو خم شوید، شانه سمت راست خود را به سمت چپ و داخل بچرخانید. به این صورت ماهیچه‌های ران‌های پا، کمر و پشت کشیده خواهند شد. به مدت ۳ ثانیه در همین حالت بمانید و دوباره به پوزیشن قبلی بازگردید.

 

مرحله پنجم: نفس عمیق

در حالی که پاها باز هستند، شما خم شده‌اید و دست‌هایتان روی ران‌هایتان قرار دارد، چند نفس عمیق بکشید.

 

شکم افتاده و شل, درمان شکم افتاده و شل, ورزش برای شکم افتاده و شل

ورزش برای شکم افتاده و شل

 

مرحله ششم: تکرار تمرین‌ها

مرحله چهارم این تمرین را در جهت مخالف تکرار کنید. یعنی این بار شانه چپ را به سمت راست و داخل بچرخانید. این تمرین به افزایش انعطاف‌پذیری بدن کمک شایانی می‌کند، سبب از بین رفتن دردهای کمری می‌شود و ماهیچه‌های شکم و ران را سفت می‌کند.

 

هر روز همه تمرین‌ها را دو بار پشت سر هم تکرار کنید.

 

روغن ماهی را از دست ندهید

برای مقابله با چربی‌های جمع شده در قسمت تحتانی شکم نیاز به مکمل نیز دارید. این مکمل‌ها به ایجاد تعادل در هورمون‌ها (که باعث ذخیره‌سازی چربی‌ها و حتی مانع از آب شدن آن‌ها می‌شوند) کمک می‌کنند. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف کپسول‌های روغن ماهی (۳۰۰ میلی‌گرم روغن ماهی خالص) مانع از ذخیره‌سازی چربی‌ها می‌شود.

 

علاوه بر این محققان معتقدند که مصرف روزانه یک قرص مولتی‌ویتامین حاوی ویتامین B و منیزیم نیز موثر است. مصرف این مکمل‌ها نیز به ایجاد تعادل در عملکرد غدد فوق کلیوی و حذف چربی‌ها کمک می‌کنند.

 

از مصرف مواد غذایی نفاخ بپرهیزید

اگر احساس می‌کنید که شکمتان بزرگ شده است و کمربند اذیتتان می‌کند ممکن است در نتیجه‌ی جمع شدن هوای بیش از اندازه در روده‌ها باشد. برای کاهش تشکیل هوای زیاد در این بخش و صاف‌تر شدن شکم باید از مصرف مواد غذایی حاوی قندهای غیرقابل‌هضم بپرهیزید.

 

توصیه می‌کنیم مصرف کلم‌ها مانند کلم‌برگ، گل‌کلم، بروکلی، پیاز، نخود، خیار، حبوباتی مانند عدس، لوبیا قرمز و غیره را کاهش دهید. از نوشیدن آب گازدار، نوشابه‌ها و تمام نوشیدنی‌های گازدار دیگر بپرهیزید. تا حد امکان از جویدن آدامس بدون قند نیز خودداری کنید؛ چون حاوی شیرین‌کننده‌هایی هستند که در لوله‌ی گوارش تخمیر می‌شوند.

 

شکم افتاده و شل, درمان شکم افتاده و شل, ورزش برای شکم افتاده و شل

سفت کردن شکم شل و افتاده

 

نسخه گیاهی و طب سنتی برای سفت کردن شکم شل و افتاده در ۱۰ روز:

این روش قدرتمند که شما پس از ۱۰ روز تاثیر آنرا خواهید دید باعث جمع شدن پوست شکم شما می شود چرا که این نوشیدنی همچون ارگانیسم قوی کار می کند.

 

بنابراین بسیار مهم است تا با یک رژیم از انباشته شدن چربی در اطراف شکم جلوگیری کنیم :

 

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی رفع کننده شکم افتاده:

بازهم زنجبیل و نسخه ی تناسب اندام برای درمان شکم افتاده

یک و نیم قاشق غذا خوری پودر زردچوبه

۵ قاشق غذاخوری آبلیمو

نصف قاشق چایخوری فلفل

یک لیتر آب

 

طرز تهیه :

آب را بجوشانید و پس از جوشیدن کامل آن ۵ دقیقه بگذارید بماند و دریک کاسه جداگانه تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کنید .

 

حالا آب را به آن ظرف اضافه کنید و به طور کامل مخلوط کنید.

 

نوشیدنی قدرتمند شما آماده است و می توانید آنرا به مدت ده روز استفاده کنید تا افتادگی شکم شما از بین برود.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------