حذف چربی ها از بدن با کمک لیزر زرونا



لیزر زرونا, لاغری موضعی با لیزر زرونا, حذف چربی از بدن

یکی از روش های غیر تهاجمی برای کاهش چربی های بدن لیزر زرونا می باشد

 

لاغری موضعی با لیزر زرونا : خروج چربی های انباشه شده درون سلول

لیزر زرونا، روشی غیر تهاجمی و ایمن برای برای حذف چربی از بدن است. در این روش درمانی، انرژی سرد در سطح پایین، وارد بافت های بدن می شود و با نفوذ به سلول های چربی سبب پراکنده شدن چربی ها در بدن می گردد. زین پس چربی های پراکنده به صورت طبیعی توسط سیستم لنفاوی از بدن دفع می شود.  

یکی از روش های ایمن و غیر تهاجمی که بدون نیاز به جراحی و تزریق آمپول سبب کاهش چربی های موجود در بدن می شود، لیزر زرونا می باشد. لیزر زرونا راه حل موثری در خصوص کاهش قطر چربی های ران، شکم، باسن، غبغب، بازو، پهلو و دور کمر به شمار می رود. 

 

تکنولوژی زرونا، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تأیید قرار گرفته است. این نوع تکنولوژی، نوعی لیزر درمانی در سطح پایین است که به وسیله انرژی سرد صورت می گیرد.

در لیزر زرونا، انرژی سرد در سطح پایین بر روی ناحیه ی دارای چربی های ناخواسته اعمال می شود.

 

انرژی سرد در بافت بدن، به وسیله سلول های چربی جذب می شود و آن ها را مجبور می کنند تا به صورت لیپید از بدن خارج شوند. در واقع زمانی که چربی ها از سلول های چربی رهایی می یابند، به وسیله ی بدن هضم می شوند و در طی فرایند های طبیعی از بدن خارج می شوند. 

 

طبق نظر مراجعه کنندگان، در لیزر درمانی زرونا، دردی احساس نمی شود و تنها یک حس شبیه به گزگز خفیف به وجود می آید. 

بهتر است بدانید لیزر زرونا برای افرادی مناسب است که به طور کلی از عارضه چاقی رنج نمی برند و تنها در بخش هایی از بدن آن ها تجمع چربی مشهود است. 

 

نحوه اثر گذاری لیزر زرونا بر روی بدن 

 

ممنوعیت های لیزر زرونا, لیزر زرونا برای لاغری, معایب لیزر زرونا

در لیزر زرونا بر روی نقاطی تمرکز می شود که چربی در آن تجمع یافته است

 

در لیزر زرونا به منظور برطرف سازی سلول های چربی، در دیواره سلول های چربی حفره ای ایجاد می گردد. چربی های موجود در بدن، با جذب انرژی سرد آزاد می شوند. سپس وارد فضای میان بافتی شده و به وسیله سیستم لنفاویی از بدن دفع می گردند. 

 

لیزر زرونا قادر است همه چربی های زیر جلدی را بدون احساس درد و کبودی به صورت کامل از بین ببرد. مکانیسم عملکردی این تکنولوژی به گونه ای است که با کاهش سایز سلول های چربی منجر به کاهش قطر چربی های موجود در اقصی نقاط بدن می شود.

 

سازنده لیزر زرونا بر این باور است که لیزر سرد، سلول های چربی بدن را به بخش های مختلف هدایت می کند. این چربی های پراکنده به صورت طبیعی از بین می روند. 

در روش زرونا، بر روی نقاطی تمرکز می شود که چربی در آن تجمع یافته است. 

 

مزیت های بهره گیری از لیزر زورنا 

اصلی ترین مشخصه ای که سبب برتری لاغری به روش لیزر زرونا یا لیزر سرد می گردد به غیر تهاجمی بودن آن اختصاص دارد. در واقع مراجعه کنندگان پس از هر جلسه درمان، بدون درد، روند کاهش انباشتگی چربی را آغاز می کنند و در طول درمان، از استراحت بی نیاز هستند. 

 

از سری مزیت های لیزر زرونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• نتیجه ی حاصل از لیزر زرونا قطعی است و تقریبا بدون بازگشت تلقی می شود

• سبب کاهش سایز

• بهترین روش در خصوص درمان سلولیت 

• مؤثر در فرم دهی به بدن و سفت شدن پوست 

 

لیزر زرونا در خصوص نتیجه بخشی نیازمند چند جلسه درمانی است؟

 

لیزر زرونا برای لاغری, معایب لیزر زرونا, لیزر درمانی زرونا

هر جلسه درمان با لیزر زرونا نیازمند 40 دقیقه زمان است

 

متداول ترین روشی که درمانگران لیزر زرونا برای کاهش وزن در پیش می گیرند، یک دوره 30 روز با تعداد جلسات 6 است. در این نوع روش، پس از تمام شدن دوره، قطر محل مورد نظر حدود 8 سانتی متر کاهش پیدا کرده است. سپس در صورتی که مراجعه کننده خواستار کاهش سایز بیشتری باشد، تعداد جلسات درمان افزایش پیدا می کند. 

 

هر جلسه درمان با لیزر زرونا نیازمند 40 دقیقه زمان است. بازه زمانی میان جلسات نیز حدود 72 ساعت می باشد. 

احتمال می رود نتایج لیزر زرونا در طی یک هفته بروز پیدا کند. با این وجود نتیجه نهایی، در بازه زمانی طولانی مدت شکل می گیرد. 

 

روش های تسریع کننده کاهش وزن به وسیله لیزر زرونا 

لیزر زرونا، به موجب عدم از بین بردن چربی و تخلیه سلول های چربی، در راستای اثر بخشی نیازمند ایجاد تغییر در سبک زندگی است.

در نظر گرفتن تعدیل در تغذیه، پرهیز از مصرف مواد غذایی غیر اصولی اعم از نوشابه و قهوه، پیاده روی و افزایش میزان مصرف آب (هشت لیوان در روز) روند کاهش وزن را بهبود و تسریع می بخشند.  

 

ممنوعیت های لیزر زرونا

عده ای از متخصصان در خصوص دسترسی سریع تر به نتیجه دلخواه،مکمل های غذایی را برای تحریک سیستم لنفاوی پیشنهاد می دهند. 

بهتر است بدانید طبق تحقیقات بالینی، لیزر زرونا به موجب ایمنی و اثر بخشی مناسب، فاقد نیاز به مصرف مکمل ها و رژیم غذایی است. وابستگی به رژیم غذایی برای تحریک سیستم لنفاوی، تأثیرات زیان باری را به ارمغان می آورد.

 

علاوه بر این، احتمال بروز عوارض جانبی پس از قرار گیری در برابر لیزر زرونا وجود دارد. متداول ترین خطراتی که سلامت جسم را با لیزر زرونا تهدید می کند شامل شوک الکتریکی و آسیب چشم می باشد. 

شایان توجه است استفاده از لیزر زرونا برای بانوان باردار ممنوع است.  

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------