راز خوش اندامی جسیکا آلبا !



جسیکا آلبا یکی از خوش اندام ترین هنرپیشه های هالیوودی می باشد که می توان نام برد. این مقاله را بخوانید تا با رازهای رژیم او آشنا شوید تا همیشه مانند جسیکا آلبا خوش اندام باشید.

 

جسیکا البا یکی از خوش اندام ترین هنرپیشه های هالیوودی می باشد که می توان نام برد. این مقاله را بخوانید تا با رازهای رژیم او آشنا شوید تا همیشه مانند جسیکا آلبا خوش اندام باشید.

 

1. او برای صبحانه از مواد با پروتئین فراوان از جمله املت سفیده تخم مرغ، میوه و پنیر محلی استفاده می کند. این پروتئین ها به او انرژی می دهند که روز خود را با انرژی کافی سپری کند و میوه و پنیر به او که کالری کمی دارند حاوی ویتامینها و آنتی اکسیدان می باشند که سلامتی او را حفظ می کنند. با داشتن رژیم او می توانید سبک سالم / درستی برای زندگی خود بسازید.

 

2. جسیکا آلبا برای نهار خود سالادهای متنوع می خورد!! نه به خاطر داشتن کالری کم بلکه به خاطر سلامت بودن آن. البته بدون مایونز و سس های پرکالری!!!!!

 

 

جسیکاآلبا

 

 

3. برای شام از گوشت بدون چربی و سبزیجات استفاده می کند. گوشت شام او شامل مرغ یا ماهی می باشد که با سبزیجات کنار آن کامل می شود اگر شما دارای رژیم برای لاغر شدن می باشید این غذایی بسیار مناسب برای شام شما می باشد. شام باید سبک باشد مگر اینکه بعد از شام فعالیت شما آغاز شود.

 

4. جسیکا روز خود را با یک دسر کم کالری و چربی به پایان می رساند که شامل ماست میوه و یا میوه های تازه می باشد. ماست بهتر از میوه می باشد زیرا دارای کلسیم و پروتئین می باشد.

 

5. در طول روز او یک ساعت با تردمیل ورزش می کند و ورزشهای دیگر بدنسازی برای داشتن خوش فرم ساختن عضلات. رژیم جسیکا آلبا نمونه ای عالی است برای پیروی کردن زیرا هم شما را خوش اندام می سازد و هم سالم و زیبا.

 

توجه:

شاید شما هم از دیدن این رژیم سخت غذایی تعجب کرده باشید اما باید توجه داشته باشید که توصیه هایی که در این رژیم های افراد مشهور برای شما عزیزان تهیه می شود صد در صد قابل توصیه برای تمام افراد نیست و برای این کار باید با یک متخصص مشورت نمایید و بر حسب قد و وزن خود میزان کالری روزانه خود را به دست آورید!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------