لاغری و خوش فرم کردن بدن با دستگاه rf



 مزیت های لاغری بدن با دستگاه RF, لاغری با دستگاه rf, عوارض لاغری با دستگاه rf

نحوه کار دستگاه RF غیر تهاجمی است

 

همه چیز درباره لاغری با دستگاه RF

دستگاه RF یکی از روش های درمانی جهت لاغر کردن و خوش فرم کردن بدن می باشد، افزون بر موارد بیان شده این دستگاه کارهای بیشتری را نیز می تواند انجام دهد. دستگاه RF برای پوست مشکلی ایجاد نمی کند اما با این حال برای برخی از افراد مناسب نمی باشد. برای دست یابی به اطلاع بیشتر در مورد روش لاغری با این دستگاه مطالب را دنبال کنید.

توضیحات تکمیلی در زمینه کارکرد دستگاه RF  

این روش یک درمان ایمن و بدون نیاز به جراحی و  بی حسی می باشد. نحوه کار دستگاه RF غیر تهاجمی است و هیچ گونه برش و زخمی را ایجاد نمی کند. 

با بهره گیری از روش RF ، سلول ‌های چربی در بافت ‌های چرب گرم می‌ شوند. گرما موجب می‌ شود که چربی ‌ها و اسید های چرب در غده های لنفاوی و غده های عروق خونی توسط بدن احاطه شوند. هنگامی که اسید های چرب ترشح می‌ شوند ، چربی ‌ها تجمع پیدا می کنند و بدن لاغرتر می‌ شود. لاغری با روش رادیو فرکانسی یک نمونه مناسب برای لاغری بدن ، فرم دهی بدن ، کاهش افتادگی پوست  ، کاهش شل شدگی پوست می باشد.

 

دستگاه RF به صورت کلی می تواند بخش ‌هایی از بدن چون شکم، ران‌ها، باسن، و بازو ها را فرم دهد و لاغر کند ، اصلاح زاویه های صورت هم با این روش امکان پذیر است .لاغر کردن ، سفت کردن پوست، بهبود رنگ پوست ، زیاد شدن میزان متابولیزم سلول ها ، تخلیه یا درناژ غده های لنفاوی، بهبود گردش جریان خون ، خوش فرم شدن ظاهر بدن ، زیاد شدن نرمی و سفت شدن بافت های پوست ، تقویت ساخته شدن مقدار کلاژن ، کم شدن سایز و حجم بخش مد نظر و کاهش چربی‌ های موضعی مقاوم از دیگر کار های قابل انجام با دستگاه RF می باشد .

 

دستگاه rf چیست, روش کار با دستگاه rf, لاغری موضعی با دستگاه rf

از دستگاه رادیو فرکانس یا rf برای لاغری استفاده می شود

 

اندام های تاثیر پذیر به وسیله دستگاه RF 

اعضایی نظیر :پشت بدن ،بازو ها ،پهلو ، کمر ،باسن ، لگن ،قسمت داخلی و حتی خارجی ران ها ، زانو ها ،غبغب ،قفسه سینه ، شکم ، ساق پا ، مچ پا ، صورت و گردن را با کمک دستگاه RF به فرم دلخواه و متناسب رساند.

 

لاغری با دستگاه rf, عوارض لاغری با دستگاه rf, کارکرد دستگاه RF

لاغری با دستگاه مناسب برای صورت

 

لاغری موضعی با بهره گیری از دستگاه RF 

روش انجام لاغری موضعی با دستگاه RF این گونه صورت می گیرد که در قدم اول پیش از شروع درمان با کمک کرم بی‌ حسی موضعی پوست ، قسمت مد نظر از پوست بیمار را به روش جزئی بی ‌حس می کنند. کرم بی‌ حسی پیش از انجام گرفتن درمان با الکل از روی پوست فرد پاک می ‌شود. لاغری موضعی با دستگاه RF با بهره مند شدن از ترکیب های امواج رادیویی دوقطبی و تک قطبی در بخش انتخاب شده صورت می گیرد تا حرارت مد نظر در بازه ایمن قرار گیرد.

 

با توجه به این که درمان با چه نوع دستگاهی انجام می شود ، پزشک متخصص دستگاه را بر روی بخش های انتخابی می‌کشد تا دستگاه در حالت سنجیده تری روی بدن حرکت کند و انرژی RF را به قسمت های لازم انتقال دهد . به این حالت تمام بخش مورد نظر از این انرژی برخوردار می شوند.

 

کرم، ژل یا روغن روان کننده به پوست زده می شود تا میان دستگاه و لایه‌ های سطحی پوست همچون یک مانع عمل کند و از ساییده شدن پوست جلو دار شود  .  در حین  درمان با دستگاه RF سلول‌ های چربی متعلق به لایه چربی گرم می ‌شوند. بافت چربی یک بافت پیوندی شل می باشد و انرژی را به صورت لیپید ذخیره می ‌کند. حرارت RF بافت را مجبور به آزاد کردن اسید های چرب در سیستم لنفاوی می ‌کند ، تا بخش لنفاوی در قدم بعدی اسید های چرب را از بدن دفع کند. بافت چربی بعد از آزاد کردن اسید های چرب کوچک می ‌شود و در طول درمان فرم و حالت دلخواه فرد به وجود می آید.

 

بعد از به اتمام رسیدن درمان از ژل ، لوسیون خنک کننده یا کمپرس سرد برای مراقبت پوستی استفاده می شود . برخی از دستگاه‌ های RF برای مراقبت از پوست در مقابل گرما ، دارای مکانیسم خنک کننده داخلی می باشند زیرا این مکانیسم درمان را آسان تر می کند.

 

 روش کار با دستگاه rf, لاغری موضعی با دستگاه rf, عوارض لاغری با دستگاه rf

دستگاه رادیو فرکانس قابل حمل

 

مزیت های فرم دهی و لاغری بدن با دستگاه RF 

- یکی از مزیت های دستگاه RF  این می باشد که افزون بر لاغری موضعی می‌تواند با ارسال انرژی و هدف قرار دادن کلاژن ، باعث کشیدگی و سفت شدن پوست نیز بشود. 

- مزیت دیگر این می باشد  افرادی که در رژیم لاغری و ورزش با عدم موفقیت رو به رو شده اند می توانند با بهره گیری از دستگاه RF ، نتیجه دلخواه خود را بدست آورند .

- لاغری موضعی با دستگاه RF یک روش درمانی غیر تهاجمی و غیر جراحی می باشد که این نمونه درمانی برای پوست های مختلف مناسب است.

  

استفاده از دستگاه RF برای چه افرادی مناسب می باشد؟

رادیوفرکوئنسی یا همان RF برای افرادی مناسب می باشد که تصمیم داشته باشند بدنی خوش فرم را بدست آورند ، چربی ‌های اضافی بدن خود را از بین ببرند و مشکل های سلولیت را بهبود بخشند. اگر  مراجعه کننده از سلامت عمومی استاندارد برخور دار باشد به هیچ عنوان  عفونت یا بیماری پوستی در ناحیه درمانی او دیده نخواهد شد.

 

تنها چند مورد به خصوص وجود دارد که باعث جلوگیری از انجام این روش درمانی  می ‌شود. لاغری و فرم دهی با دستگاه RF  برای بیمار های درگیر به اختلال حسی پوست مناسب نمی باشد زیرا در این روش بیمار نمی ‌تواند حس های ناخوشایند خود را در زمان درمان به صورت کامل و مفهومی بیان کند و به این دلیل احتمال آسیب‌ دیدگی ممکن می شود.

 

استفاده از دستگاه RF برای چه افرادی نامناسب است؟

با اینکه رادیوفرکوئنسی برای بانوان باردار خطرناک به شمار نمی رود اما پسندیده است که بهره گیری از دستگاه RF  به زمان بعد از زایمان موکول شود. 

نکته ی اصلی و حائز اهمیت برای بیمارانی است که در بدن خود دستگاه ‌های الکتریکی چون  پیس میکر یا همان ضربان‌ ساز قلب، پروتز های فلزی چون  صفحه ‌های دندانی ، دریچه ‌های قلب یا مفصل‌ های ران مصنوعی فلزی دارند ، بیمارانی که شرایط قید شده را دارا باشند به هیچ عنوان نمی‌توانند از دستگاه RF برای لاغری کمک بگیرند ، زیرا جریان پیدا کردن انرژی ناشی از دستگاه RF در بدن با دستگاه ‌های داخل بدن برخورد پیدا می کند یا ممکن است باعث گرم شدن پروتز ها شود و در نهایت سلامتی بیمار را به خطر اندازد.

 

مزیت های لاغری بدن با دستگاه RF, لاغری با دستگاه rf, عوارض لاغری با دستگاه rf

قبل و بعد استفاده از دستگاه rf برای لاغری

 

نکته های حائز اهمیت پیش از اقدام به لاغری با دستگاه RF 

 

کارکرد دستگاه RF, دستگاه rf, دستگاه rf آر اف لاغری

اجزای مختلف دستگاه رادیو فرکانس یا rf مورد استفاده برای لاغری

 

پر اهمیت ترین حرکتی که افراد پیش از اقدام به لاغری با دستگاه RF باید انجام دهند این نکته می باشد که از هر گونه فعالیتی که موجب حساسیت پوستی است پرهیز کنند . نکته ی دوم که بهتر است مراجعه کنندگان به صورت حتمی به آن توجه کنند این است که به هیچ عنوان اقدام لاغری با دستگاه RF را در بازه ی قاعدگی خود انجام ندهند ، زیرا پوست خانم ها در این دوره حساس تر از زمان های دیگر می شود. پس پسندیده است که این کار در دورانی به جز قاعدگی انجام شود.

 

عوارض استفاده از دستگاه RF برای لاغری

استفاده کردن از دستگاه RF برای لاغری روش بسیار مناسبی برای خارج کردن اسید های چرب ‌‌از بدن است اما باید پیش از آن از عوارض های ناشی دستگاه RF مطلع شویم.

لاغری با دستگاه RF هیچ مورد عوارضی را به همراه ندارد یا می‌توان این گونه بیان کرد که امواج هایی که این دستگاه برای تغییر مدل لایه‌ های چربی به بدن منتقل می کند امواجی هستند که بدون آنکه صدمه ‌ای به بدن وارد کنند بر روی پوست هدایت می شوند و لایه ‌‌های چربی ای را که در زیر‌ پوست قرار دارند را تحت سلطه خود می گیرند. اما با این حال هم ممکن است عوارض شرح داده در متن زیر به سراغ بیمار بیاید.

 

نخستین مورد از عوارض لاغری با دستگاه RF این می باشد که استفاده کردن از این دستگاه برای از بین بردن لایه‌ های چربی واقع زیر پوست افراد ممکن است باعث قرمز شدن پوست فرد شود و لکه های قرمز رنگی را بر روی پوست نمایان کند که این قرمزی ها پس از گذشت چند روز از بین می روند.

 

استفاده کردن از دستگاه RF برای لاغری در بخشی که از این وسیله استفاده شده است ممکن است ورم ‌‌ها‌یی را ایجاد کند که این ورم‌‌ ها هم به طور معمول پس از گذشت چند روز معین از بین خواهند رفت.

 

یکی دیگر از عوارض لاغری با دستگاه RF این مورد می باشد که ممکن است بخشی که در  آن اقدام به از بین بردن لایه ‌های چربی صورت گرفته است به حساسیت دچار شود.

در بعضی از موارد امکان دارد در قسمتی که تحت تاثیر این دستگاه قرار گرفته است تو رفتگی ‌‌هایی ایجاد شود ، گاهی در این تو رفتگی ها سوختگی یا ورم هم به چشم می خورد که این موضوع هم آخرین مورد از معایب و عوارض احتمالی استفاده از دستگاه RF می باشد.

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------