همه چیز درباره دستگاههای لاغری "ولا شیپ" و "ولا اسموز"



کارکرد دستگاه ولاشیپ و ولا اسموز, مزیت های ولاشیپ و ولا اسموز, کارکرد دستگاه ولاشیپ

ولاشیپ و ولا اسموز، راه حلی در خصوص کاهش برجستگی های بدن هستند

 

فواید ولاشیپ و ولا اسموز جهت کاهش وزن

ولاشیپ و ولا اسموز روش های غیر تهاجمی در خصوص درمان سلولیت هستند. در این طرق درمان، به وسیله ترکیبی از فناوری مدرن اعم از انرژی فرکانس رادیویی، نور مادون قرمز، ماساژ و مکش یا ساکشن نوعی انرژی گرمایی به بافت های زیر جلدی انتقال پیدا می کند. سپس به وسیله ماساژ، به منظور خارج سازی بافت های تخریبی، غدد لنفاوی تحریک می شوند. 

ولاشیپ و ولا اسموز چیست؟

در بخش هایی از بدن به صورت جهانی عارضه سلولیت به چشم می خورد. عارضه سلولیت ناشی از رشته های فیبروتیک و محکمی است که پوست را به سمت پایین متمایل می سازد و سبب برجستگی در بافت چربی می گردد. بروز سلولیت تحت تأثیر سطح آمادگی جسمانی قرار ندارد و احتمال ابتلا به آن در ناحیه بازو، شکم، ران و باسن به وفور وجود دارد. 

 

روش های درمانی متعددی در راستای درمان سلولیت ابداع شده است. 

ولاشیپ و ولا اسموز، راه حلی در خصوص کاهش برجستگی های بدن و سلولیت به صورت غیر جراحی هستند. این روش ها به صورت بالینی اثبات شده اند و به وسیله سینرون و کاندلا به تولید می رسند. 

 

در سال 2005 میلادی، سازمان FDA برای کاهش موقت سلولیت، سیستم والا اسموز را مورد تأیید قرار داد.  شرکت تولید کننده سیستم، اقداماتی برای کاهش زمان درمان و افزایش میزان قدرت دستگاه انجام داده است. در واقع سیستم بهبود یافته ولا اسموز، با عنوان ولا شیپ به بازار عرضه شده است.

 

بدین ترتیب سیستم ولاشیپ در سال 2007 میلادی برای کاهش سلولیت موقت و کاهش سایز ران مورد تأیید FDA واقع شد.

دوره نقاهت درمن به وسیله ولاشیپ و ولا اسموز بسیار کم و محدود گزارش شده است. اثر درمان در این روش ها حدود 2 سال است و حدود 85 درصد میان عامه مردم محبوب است. 

 

دستگاه ولا شیپ

 

لیزر ولاشیپ, فواید ولاشیپ و ولا اسموز, درمان سلولیت با ولا شیپ و ولا اسموز

اثر درمان با ولاشیپ و ولا اسموز حدود دو سال است

 

ولاشیپ نوعی دستگاه پزشکی می باشد که دارای استاندارد FDA نشان سازمان غذا و داروی آمریکا است. هدف اصلی سیستم ولاشیپ کاهش سلولیت، فرم دهی به بدن و اینچ در بخش های مختلف بدن اعم از باسن، شکم و ران است. 

دستگاه ولاشیپ در راستای کارکرد تلفیقی از انرژی فرکانس رادیویی، نور مادون قرمز، ماساژ و مکش یا ساکشن را به کار می گیرد. 

 

در اکثر مواقع ولا شیپ برای کاهش شکل ظاهری سلولیت از ترکیب روش های رسوب گذاری بدن، تپش ملایم و لیپوساکشن استفاده می کند. 

به عبارتی دیگر، ولاشیپ یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی است که با تلفیقی از فناوری مدرن، سبب کاهش سلولیت می گردد. در ابتدای درمان به وسیله ولاشیپ، به وسیله انرژی مادون قرمز و فرکانس رادیویی دو قطبی، سلول های چربی به آرامی گرم می شوند. انرژی حرارتی که به بیمار منتقل می شود به تجزیه و ذوب شدن سلول های چربی کمک شایانی می کند. 

 

سپس مکش و ماساژ در ناحیه درمان اعمال می گردد. ماساژی که به وسیله دستگاه صورت می گیرد، به منظور دفع بقایای سلول های چربی تخریبی، سیستم لنفاوی را تقویت می کند. 

علاوه بر این، ترکیب فناوری های نوین، سبب تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین جدید می گردد. لذا میزان چربی موجود در اندام های مختلف بدن دستخوش تغییر می شود و پوستی سفت و صاف به ارمغان می آید. 

 

دستگاه ولا اسموز 

سیستم ولا اسموز، برای هدف قرار دادن چربی های بدن، از ترکیبی از مکش ساکشن، لیزر و غلطک ماساژ استفاده می کند. با این دستگاه میزان رسوبات چربی در بدن به حداقل می رسد. 

 

به عبارتی دیگر دستگاه ولا اسموز، به وسیله هم افزایی جریان های الکتریکی و نور سبب استحکام پوست، خنثی سازی سلولیت و فرم دهی به بدن می گردد. 

شایان توجه است روش ولا اسموز گزینه مناسبی برای درمان سلولیت متوسط تا شدید به شمار می رود. 

 

نحوه کارکرد دستگاه ولاشیپ و ولا اسموز 

کارکرد دستگاه ولاشیپ

اپراتور، بر روی منطقه درمان، دست ماساژ دهنده دستگاه ترجیحا ولاشیپ را قرار می دهد. بر روی دستگاه یا دست ماساژ دهنده، غلطک های مکانیکی تعبیه شده است که در حین اقدام برای صاف کردن و ماساژ پوست، نوعی فرکانس رادیویی مادون قرمز را به سطح پوست منتقل می کند. 

 

در طی تابش فرکانس رادیویی، بافت زیر جلدی گرم می شود و زمینه برای از هم گسستگی سلول های چربی مهیا می گردد. به مرور زمان چربی به صورت طبیعی از بدن خارج می شود و فرایند فرم دهی به بدن و کاهش سلولیت تکمیل می گردد. 

 

تجربه نشان داده است که در روش ولاشیپ، بدن به مثابه ی یک ماساژ گرم می شود. سپس پوند های وزن و تعداد اینچ های سایز بدن کاهش پیدا می کند. 

درمان به وسیله ولاشیپ به مدت چهار الی شش هفته تأثیر مثبت بر روی بدن می گذارد. در مواردی نیز احتمال می رود تا چند مدت کوتاه زمان ببرد. 

 

کارکرد دستگاه ولا اسموز

 

کارکرد دستگاه ولاشیپ و ولا اسموز, مزیت های ولاشیپ و ولا اسموز, کارکرد دستگاه ولاشیپ

با دستگاه ولا اسموز میزان رسوبات چربی در بدن به حداقل می رسد

 

اپراتور یا متخصص، با ارزیابی بدن بیمار، در خصوص برنامه درمان برای مبارزه با سلولیت های بدن اقدام به تصمیم گیری می کند. در این روش، به وسیله وکیوم ساکشن و غلطک ولا اسموز پوست در مناطق پر چربی اعم از شکم، باسن و ران ماساژ می شوند. 

 

ماساژ در روش ولا اسموز سبب تسریع روند نفوذ لیزر به بافت چربی و پوست می گردد. دستگاه با انتقال نور مادون قرمز و فرکانس رادیویی به سلول های چربی سبب تلفیق نور و گرما می گردد که در نهایت، با افزایش سرعت سوخت و ساز سلول زمینه برای کاهش اندازه فراهم می شود. 

 

به طور کلی بیماران با دستگاه ولااسموز به نتایج مطلوب تری دسترسی پیدا می کنند. با این وجود معمولا در دوره 4 الی 8 هفته درمان، تعداد دفعات مراجعه بیمار می بایست دو مرتبه در هفته باشد. زین پس به منظور حفظ نتایج ضرورت دارد بیمار به صورت ماهیانه برای درمان نزد اپراتور مراجعه کند. 

 

احتمال می رود بیماران در روش ولا اسموز، به مدت یک الی دو روز یک سوزش و بثورات ناگهانی را تجربه کنند. علاوه بر این، به موجب ماساژ عمیق بافت بدن و گرم شدن پوست، احتمال بروز ناراحتی، سوزش، تحریک و کبودی وجود دارد. 

 

مزیت های بهره گیری از "ولاشیپ" و "ولا اسموز"

 

کارکرد دستگاه ولاشیپ, روش های ولاشیپ, ولا شیپ و ولا اسموز

از مزیت های درمان با ولاشیپ و ولا اسموز تأثیرگذاری سریع می باشد

 

• عدم وجود دوره نقاهت 

• عدم نیاز به جراحی و بیهوشی

• درمان بدون درد، بدون سوزش

• تسکین دهنده به مثابه ی یک ماساژ 

• مؤثر در خصوص افزایش میزان گردش خون در بدن 

• تأثیر گذاری سریع 

• محدود بودن زمان درمان، حداقل 20 دقیقه و حداکثر 2 ساعت 

• عدم نیاز به استراحت در رختخواب و باند پیچی

• لاغری موضعی

• کاهش سایز

• سفت کردن پوست 

• فرم دهی به بدن

• کشیدن پوست و بهبود بافت پوست  

 

سوالات متداول درباره "ولاشیپ" و "ولا اسموز"

هزینه درمان با دستگاه های ولاشیپ و ولا اسموز در چه رنج قیمتی قرار دارد؟ 

هزینه درمان به وسیله دستگاه های ولاشیپ و ولا اسموز تحت تأثیر گستره و اندازه منطقه درمان قرار دارد. لذا هزینه درمان متغیر است و نمی توان به صورت تقریبی تخمین قیمت زد. 

بهتر است بدانید درمان به وسیله دستگاه ولاشیپ، به مراتب نیازمند جلسات کمتری نسبت به ولا اسموز است. 

 

درمان به وسیله دستگاه ولاشیپ و ولا اسموز در چه مناطقی از بدن امکان پذیر است؟

به طور کلی روش های ولاشیپ و ولااسموز برای درمان سلولیت در بازو ها، قسمت باسن، پهلو، شکم، پاها بخش داخل ران، کچ پا و پشت ران طراحی شده اند.

 

بعد از استفاده از دستگاه های ولاشیپ و ولااسموز چه مراقبت هایی لازم است؟

ولاشیپ و ولااسموز روش هایی غیر تهاجمی هستند که به صورت سرپایی روند درمان را تکمیل می کنند. معمولا بیمار پس از تکمیل هر جلسه، نیازی به استراحت ندارد و می تواند به صورت عادی، مشغول انجام امور روزمره گردد.  

 

گردآوری:بخش ورزش بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------