بیوگرافی آرمین هادی پور پرافتخارترین ورزشکار ایرانی



آرمین هادی پور و همسرش, افتخارات آرمین هادی پور, جوایز آرمین هادی پور

آرمین هادی پور یکی از محبوب ترین ورزشکاران ایرانی در زمینه ی تکواندو است

 

بیوگرافی آرمین هادی پور قهرمان تکواندو از شروع تا المپیک

آرمین هادی پور، یکی از محبوب ترین و افتخار آفرین ترین ورزشکاران ایرانی است و در زمینه ی ورزش های رزمی فعالیت می کند. افتخارات آرمین هادی پور، باعث افتخار تک تک ایرانیان است. این ورزشکار، یکی از ورزشکاران آینده دار در ایران است. مدال هایی که آرمین هادی پور توانسته است آنها را بدست آورد، نشان دهنده این است که او، یکی از بهترین ورزشکارهای کشور ما در زمینه ی هنر های رزمی است.

چکیده ای از بیوگرافی آرمین هادی پور

نام و نام خانوادگی: آرمین هادی پور

تاریخ تولد: بیست و یکم مرداد ماه سال 1373

محل تولد: روستای صیقلان رشت

حرفه : تکواندوکار

 

بیوگرافی کامل آرمین هادی پور

 

بیوگرافی آرمین هادی پور, آرمین هادی پور تکواندوکار, مصدومیت آرمین هادی پور

کسب مدال طلای آرمین هادی پور در بازی های یونیورسیاد

 

آرمین هادی پور، در بیست و یکم مرداد سال 1373 در روستای صیقلان به دنیا آمد. طبق گفته های آرمین هادی پور، او از همان دوران کودکی خود شر بوده و انرژی بسیار زیادی داشته است. او در کنار تمام بچه های فامیل، یک سر و گردن بالاتر بود و خرابکاری هایی که می کرد، همه به دلیل انرژی بالای او بود. به همین دلیل، خانواده آرمین هادی پور، تصمیم گرفتند که او را در کلاس های تکواندو ثبت نام کنند. تکواندو، به آرمین هادی پور از همان دوران کودکی کمک کرد تا انرژی اش را به شیوه ی درست تخلیه کند. 

 

آرمین هادی پور، رشته تکواندو را در نه سالگی در شهر رشت آغاز کرد. آرمین هادی پور، از همان ابتدا توانست استعداد های خود را در رشته ورزشی تکواندو شکوفا کند و خودش را در این رشته پرورش دهد. طبق گفته خود آرمین هادی پور، استاد او تلاش زیادی کرد تا آرمین هادی پور بتواند به جایگاه و افتخارات امروزش برسد. نام استاد آرمین هادی پور، مصطفی رضا زاده بود که یکی از بهترین استاد های تکواندو در سطح کشور است.

 

آرمین هادی پور، تلاش های فراوانی کرد و روز به روز در زمینه ورزش تکواندو پیشرفت کرد، تا اینکه توانست در سال 1393 وارد تیم ملی تکواندو شود. آرمین هادی پور، هنگامی که به تیم ملی پیوست، بیست ساله بود. تلاش های فراوان آرمین هادی پور و تمرین های طاقت فرسایش در تیم ملی، باعث شد که او پس از یک سال، به مدال طلای بازی های یونیورسیاد گوانگجو برسد. این سری از مسابقات تکواندو، در چین برگزار می شد.

 

آرمین هادی پور، توانست در اولین سری مسابقات کشوری که در آن شرکت کرد، به مدال طلا برسد. این مدال طلا، باعث شد که آرمین هادی پور، طرفداران زیادی پیدا کند و به عنوان یکی از امید های تیم ملی تکواندو ایران شناخته شود. 

او افتخارات بسیار بیشتر و ارزشمند تری به دست آورد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

خانواده ی آرمین هادی پور

 

آرمین هادی پور, بیوگرافی آرمین هادی پور, آرمین هادی پور تکواندوکار

جوایز و افتخارات آرمین هادی پور 

 

خانواده ی آرمین هادی پور، همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، با ثبت نام او در رشته تکواندو، باعث شدند که آرمین هادی پور در این رشته روز به روز بیشتر پیشرفت کند و به افتخاراتی که تا امروز به دست آورده است، برسد.

 

آرمین هادی پور، یک برادر بزرگ تر از خود به نام سامان هادی پور دارد. طبق گفته آرمین هادی پور، سامان هادی پور به عنوان یک برادر، حتی بیشتر از وظیفه اش به او کمک کرده است و باعث پیشرفت او شده است. سامان هادی پور، به عنوان برادر بزرگ تر آرمین هادی پور، هیچ گاه پشت او را خالی نکرده است و برای پیشرفت کردن او در رشته ی تکواندو، زحمت های فراوانی کشیده است. سامان هادی پور، چهار سال از آرمین هادی پور بزرگ تر است.

 

زندگی شخصی آرمین هادی پور

 

آرمین هادی پور و همسرش, افتخارات آرمین هادی پور, جوایز آرمین هادی پور

عکس آرمین هادی پور 

 

آرمین هادی پور، مجرد است و هنوز با خانواده ی خود زندگی می کند.

 

انتخاب آرمین هادی پور به عنوان بهترین دانشجوی ورزشکار

فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی، آرمین هادی پور را به عنوان بهترین دانشجوی ورزشکار جهان در دهه گذشته معرفی کرد و جایزه ی فیزو را به آرمین هادی پور اهدا کرد. 

جایزه ی فیزو، در تاریخ بیست و ششم خرداد سال 1399 به آرمین هادی پور داده شد و طبق گفته خود آرمین هادی پور، این جایزه، مسئولیت سنگینی را بر روی دوش او خواهد گذاشت که باعث پیشرفت بیشتر او می شود.

 

شرایط تمرین آرمین هادی پور در همه گیری ویروس کرونا

 

جوایز آرمین هادی پور, آرمین هادی پور در المپیک, پیروزی آرمین هادی‌پور

آرمین هادی پور بهترین دانشجوی ورزشکار

 

کرونا، ویروسی است که باعث شد بسیاری از ورزشگاه ها تعطیل شوند و امکان تمرین کردن از بسیاری از ورزشکاران گرفته شد. ورزش تکواندو، بیشتر شامل تمرین های گروهی می شود، اما آرمین هادی پور، به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت انفرادی تمرین می کند. 

 

آرمین هادی پور، می گوید که ویروس کرونا، باعث شد که بتواند زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند و از این بابت خوشحال است. البته او به این نکته هم اشاره کرده است که تمرینات خود را کم نکرده است و برای به دست آوردن مدال های بیشتر، تلاش می کند.

 

بیوگرافی آرمین هادی پور, آرمین هادی پور تکواندوکار, مصدومیت آرمین هادی پور

آرمین هادی پور سهمیه ی المپیک توکیو را در سال 98 به دست آورد

 

الگوی آرمین هادی پور

آرمین هادی پور، گفته است که در رشته تکواندو، الگوی خاصی ندارد و تلاش می کند که خودش را به عنوان الگو برای دیگران قرار دهد. البته او در زمینه اخلاقی، نصر آزادانی را به عنوان الگوی خود می داند.

 

افتخارات آرمین هادی پور

 

پیروزی آرمین هادی‌پور, آرمین هادی پور, بیوگرافی آرمین هادی پور

آرمین هادی پور پرافتخار ترین ورزشکار ایرانی 

 

آرمین هادی پور، یکی از پرافتخارترین ورزشکارهای ایرانی محسوب می شود و به دلیل افتخارات فراوانی که به دست آورده است، توسط فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی، به عنوان بهترین دانشجوی ورزشکار شناخته شده است.

 

آرمین هادی پور، همچنین توانست در پانزدهم آذر سال 1398 سهمیه المپیک توکیو را به دست بیاورد. عامل به دست آوردن سهمیه المپیک آرمین هادی پور، مدال نقره ای بود که در سال 2019 میلادی، در مسابقات گرند پری روسیه به دست آورد.

 

به طور کلی، آرمین هادی پور پر افتخار ترین تکواندو کار ایرانی در وزن خودش است. در ادامه مطلب، به افتخارات و مدال های به دست آورده شده توسط آرمین هادی پور اشاره می کنیم.

 

جوایز آرمین هادی پور در مسابقات قهرمانی آسیا

• مدال طلا در مانیل (2016)

• مدال برنز در هوشی مین (2018)

 

جوایز آرمین هادی پور در مسابقات جهانی 

• مدال نقره در موجو (2017)

• مدال برنز در منچستر (2019)

 

جوایز آرمین هادی پور در مسابقات یونیورسیاد

• مدال طلا در گوانگجو (2015)

• مدال طلا در تایپه (2017)

• مدال طلا در ناپل (2019)

 

جوایز آرمین هادی پور در جایزه بزرگ جهانی 

• مدال نقره در لندن (2017)

• مدال نقره  در مسکو (2018)

• مدال طلا در منچستر (2018)

• مدال نقره در چیبا (2019)

• مدال برنز در صوفیه (2019)

 

 پیروزی آرمین هادی‌پور, آرمین هادی پور, بیوگرافی آرمین هادی پور

آرمین هادی پور تکواندکار ایرانی

 

گرداوری: بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------