آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

واکنش بازیگر جنجالی "ناهید" به شلوار کوتاهش در کن!



بازیگر فیلم «ناهید» گفت: بعد از نمایش فیلم در جشنواره فیلم کن خوشبختانه بازخوردهای خوبی گرفتیم و بسیاری از خارجی‌ها که کار را دیدند می‌گویند از فیلم خوششان آمده و تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

نوید محمدزاده - بازیگر فیلم سینمایی «ناهید» که به‌عنوان نماینده ایران در جشنواره «کن» فرانسه حضور دارد - در گفت‌وگویی در کن، با اشاره به تشویق تماشاگران پس از نمایش‌های فیلم اظهار کرد: «ناهید» فیلمی ساده و انسانی است که روابط مشخصی دارد و هر کسی در دنیا می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. 

اخبار,اخبار فرهنگی,واکنش بازیگر جنجالی

نوید محمدزاده در کن

این بازیگر که عکس شلوار کوتاهش در حاشیه جشنواره بازتاب وسیعی در رسانه‌های داخلی داشته است، با انتقاد از این اتفاق گفت: از 10 روز جشنواره کن دو روزش مربوط به فیلم «ناهید» بود و من به عنوان نماینده سینمای ایران کاملا با لباس رسمی در مراسم‌ حاضر شدم که عکس‌های آن در رسانه‌های خارجی مشخص است؛ اما هشت روز دیگرش هیچ آدمی در خیابان ما را نمی‌شناسد که پوشیدن شلواری که پنج سانت کوتاه‌تر است در روز عادی آبروریزی محسوب شود.

او ادامه داد: می‌گویند این پوشش در فرش قرمز فیلم بوده است، درحالیکه وقتی زیر عکس نام ساره بیات را به عنوان عکاس نوشته‌ام، یعنی موبایل را به ایشان دادم و لطف کردند در خیابان از ما مقابل پوستر جشنواره که در کل شهر است، عکس گرفتند. در جشنواره‌های مختلفی حضور داشته‌ام و خوشبختانه تجربه لازم را در این خصوص دارم.

این بازیگر با اشاره به پخش این خبر از تلویزیون گفت: شنیدم چهار بار این خبر پخش شده و برایم جای سوال است که رسالت صداوسیمای مملکت به این بزرگی این است که درباره پنج سانت کوتاهی یا بلندی شلواری که آدم در خیابان پوشیده گزارش بدهد؟! اتفاقات مهم‌تری هست که بهتر است به آنها پرداخته شود. دلیل این برخوردها را نمی‌فهمم. شاید از نظر کاری با من مشکل دارند، اما دلیل نمی‌شود به خاطر پنج سانت برایم پرونده‌سازی شود.

بازیگر فیلم «عصبانی نیستم» ادامه داد: در فضای مجازی هم افرادی به من و خانواده‌ام فحش دادند که هویت مشخصی ندارند؛ بهتر است کمی منصف باشیم.

اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------