حرف‌های افسانه پاکرو درباره آخرین فیلم ایرج قادری و سریال «تکیه بر باد»



تکیه بر باد,سریال تکیه بر باد, افسانه پاکرو

 

تلویزیون - افسانه پاکرو در مجموعه تلویزیونی «تکیه بر باد»به کارگردانی محمود معظمی ایفای نقش کرده که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه تهران برود.

 

افسانه پاکرو درباره ویژگی‌های مجموعه تلویزیونی «تکیه برباد»به خبر آنلاین گفت:«بازی در این مجموعه برای من تجربه بسیار خوبی در بازیگری بود و با بزرگانی مثل فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده و... همبازی بودم، علاوه بر اینکه نقش عاطفه که در این مجموعه آن را ایفا کردم یکی از متفاوت‌ترین نقش‌هایی است که در دوران بازیگری‌ام تجربه کرده‌ام.»

 

 

 

تکیه بر باد,سریال تکیه بر باد, افسانه پاکرو

 

فرامرز قریبیان و افسانه پاکرو در نمایی از مجموعه «تکیه بر باد»


او ادامه داد: «مدتی قبل فیلم سینمایی «شبکه» به کارگردانی زنده یاد ایرج قادری اکران شد که من در این فیلم ایفای نقش کردم. این فیلم در زمان بیماری ایرج قادری ساخته شد و این کارگردان با شرایط جسمی بسیار سخت کار کرد. اما در زمان اکران و بعد از فوت ایشان آنطور که شایسته بود برای این فیلم تبلیغاتی انجام نشد و بسیاری حتی اطلاع نداشتند که این فیلم اکران شده است.»

 

پاکرو ادامه داد: «اگر تبلیغات خوبی در مورد فیلم انجام می‌شد قطعا فروش بهتری داشت و یقین دارم که نسخه نمایش خانگی این فیلم بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت و هنوز دلیل نادیده گرفتن این فیلم در اکران برای من مشخص نیست.»

 

افسانه پاکرو به تازگی بازی درفیلم «من کجا خوابم برد» به کارگردانی جواد کاسه ساز را به پایان رسانده است و در این فیلم در کنار مهدی هاشمی در 6 نقش حضور داشته است. بازیگر مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود» درباره فعالیت‌های اخیر‌اش گفت: «امیدوارم تا پایان سال بتوانم اولین فیلم بلندم را بسازم. فیلمنامه این کار را خودم نوشته‌ام و شرایط و نوع نگارش فیلمنامه و حسی که به آن دارم باعث شده تا به این فکر کنم که علاوه بر کارگردانی نقش دختر این کار را هم خودم بازی کنم.»

 

«تکیه بر باد» به کارگردانی محمود معظمی سومین تجربه حضور افسانه پاکرو در سریال‌های ماه مبارک رمضان است. او پیش از این در سریال‌های «رسم عاشقی» و «در مسیر زاینده رود» به ایفای نقش پرداخته بود.

 

 

این مجموعه  که زمستان سال گذشته تصویر برداری آن به پایان رسید، از گزینه های اصلی شبکه پنج برای پخش در ایام ماه رمضان است. این سریال با بازی مهدی فخیم‌زاده، فرامرز قریبیان، اشکان خطیبی، افسامه پاکرو و...  داستان دختری به نام عاطفه را روایت می‌کند که با قبول شدن در دانشگاه از شیراز به تهران آمده است و این مسئله سر آغاز اتفاقات گوناگونی برای او می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------