آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

تصاویر: تصویربرداری «کیمیا»ی جواد افشار در نخلستان‌های خرمشهر



اخبار , اخبار فرهنگی , سریال کیمیا

اخبار فرهنگی - تصویربرداری «کیمیا»ی جواد افشار در نخلستان‌های خرمشهر ادامه دارد

تصویربرداری سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار در نخلستان‌های خرمشهر همچنان ادامه دارد.

تهیه‌کننده این سریال 100 قسمتی درباره روند تولید «کیمیا» در خرمشهر اعلام کرد: اکنون 20 درصد از کل تصویربرداری این پروژه به پایان رسیده است و گروه برای ادامه کار در خرمشهر مستقر هستند.

 

محمدرضا شفیعی گفت: این روزها در حال تصویربرداری لوکیشن‌های مربوط به نخلستان‌های خرمشهر هستیم. در این سکانس پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، مهراوه شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان مقابل دوربین «کیمیا» می‌روند.
وی همچنین اعلام کرد که تدوین این سریال 100 قسمتی به طور همزمان در حال انجام است.

 

تهیه‌کننده سریال «کیمیا» با بیان اینکه گروه تولید تا پایان امسال در خرمشهر مستقر هستند، خاطرنشان کرد: خیلی از لوکیشن‌های این سریال در جنوب کشور قرار دارند، به همین دلیل گروه برنامه‌ساز تا پایان امسال در همین منطقه مستقر شده و سال 93 برای ادامه کار تصویربرداری به تهران می‌آیند.

 

«کیمیا» کاری از گروه مجموعه تلویزیونی شبکه دو سیما است. فیلمنامه این سریال به قلم مسعود بهبهانی‌نیا نگارش شده و بیش از 300 بازیگر در آن ایفای نقش می‌کنند.

 

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به به آرش مجیدی، سیدمهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کورش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان و محسن مجلس‌آرا اشاره کرد.

 

سریال «کیمیا» در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و زمان حال اتفاق می‌افتد و داستان دختری پرسشگر و معترض به نام کیمیاست که با پدر نظامی و منضبط خود دچار اختلاف می‌شود. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود.

 

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به فرید سجادی حسینی: سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی/ حسین دیردار، مسعود حاتمی: دستیاران کارگردان/ هانیه بساتینی: برنامه‌ریز/ علیرضا رنجبران: مدیر تصویربرداری/ فرشید احمدی: صدابردار/ دکتر محمدرضا شجاعی: مشاور و مدیر هنری/ بهزاد جعفری: طراح صحنه و لباس (اول)/ محمدحسین کریمی: طراح صحنه و لباس (دوم)/ امیر اسکندری: طراح گریم/ فرشید رئوفی: مدیر تولید/ سعید پروینی: دستیار تهیه‌کننده/ محمدرضا شریفی راد: جلوه‌های ویژه میدانی/ حسن ایزدی: جلوه‌های ویژه رایانه‌ای/ محمدحسن سعادت هندی: عکاس/ موسسه فرهنگی هنری وصف صبا: مجری طرح اشاره کرد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال کیمیا

کیمیا

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال کیمیا

کیمیا

اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------