زوج های مشهور هالیوود که بعد از بیش از ۲۰ سال از یکدیگر جدا شدند



جدایی زوج های مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عمر روابط عاشقانه و ازدواج ها در هالیوود بسیار کوتاه به نظر می رسد. با این حال، زوج هایی هم در هالیوود بوده اند که بعد از بیش از ۲ دهه زندگی مشترک تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتند.

 

بیلی ری سایرس و تیش سایرس

جدایی زوج های مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

بیلی ری سایرس و تیش سایرس، والدین مایلی سایرس خواننده ی مشهور آمریکایی، بعد از ۲۸ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۲۲ از یکدیگر جدا شدند.

 

بیلی ری سایرس، خواننده ی مشهور سبک کانتری و تیش سایرس، مدیر برنامه و تهیه کننده، ۵ فرزند دارند. آن ها در سال ۱۹۹۳ در حالی با یکدیگر ازدواج کردند که تیش دومین فرزندشان را باردار بود.

 

این زوج سابق در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ نیز برای طلاق از یکدیگر اقدام کرده بودند اما بار سوم آن را نهایی کردند.

 

کریس جنر و بروس جنر

جدایی زوج های مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

کریس جنر و بروس جنر در سال ۲۰۱۵ بعد از ۲۴ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

 

رابطه ی جنرها از نخستین قسمت ریالیتی شوی «پا به پای کارداشیان ها» (Keeping Up with the Kardashians) به تصویر کشیده شد، البته آن زمان ۱۶ سالی از آغاز زندگی مشترک آن ها می گذشت و آن ها ۲ دخترشان کندال و کایلی جنر را داشتند (۳ خواهر معروف دیگر کارداشیان ها، کیم، کلویی و کورتنی از همسر اول کریس جنر، رابرت کارداشیان هستند).

 

با این حال، دنبال کنندگان ریالیتی شوی خانوادگی کارداشیان ها شاهد زوال تدریجی رابطه ی این زوج بودند و آن ها در نهایت در سال ۲۰۱۳ از تصمیم خود برای جدایی از یکدیگر خبر دادند. جنرها در سال ۲۰۱۵ طلاق خود را نهایی کردند.

 

بعد از این جدایی، بروس جنر، ورزشکار المپیکی سابق، تغییر جنسیت داد و نام خود را به کیتلین جنر تغییر داد.

 

تیم رابینز و سوزان ساراندون

جدایی زوج های مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

تیم رابینز و سوزان ساراندون بعد از ۲۳ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۰۹ تصمیم به جدایی گرفتند، گرچه هرگز به طور رسمی با یکدیگر ازدواج نکرده بودند.

 

رابینز و ساراندون در سال ۱۹۹۸ در زمان بازی در فیلم «بول دورهام» (Bull Durham) با یکدیگر آشنا شدند. آن ها بیش از ۲ دهه با یکدیگر زندگی کردند و صاحب ۲ فرزند شدند. خبر جدایی آن ها در سال ۲۰۰۹ طرفداران شان را شوکه کرد.

 

آرنولد شوراتزنگر و ماریا شرایور

جدایی زوج های مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

آرنولد شوراتزنگر و ماریا شرایور در سال ۲۰۲۱ پس از ۲۵ سال به زندگی مشترک خود پایان دادند. البته ازدواج آن ها ابتدا در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید اما طلاق خود را در سال ۲۰۲۱ نهایی کردند.

 

آن ها زمانی از زوج های مشهور هالیوود بودند، چرا که شوارتزنگر یک ستاره سینما و فرماندار کالیفرنیا بود و شرایور عضوی از خاندان مشهور کندی.

 

اما در سال ۲۰۱۱ با فاش شدن رابطه ی خارج از ازدواج شوارتزنگر با خدمتکار خانه شان، پاتریشیا بنا همه چیز خراب شد، رابطه ای که ثمره ی آن پسری به نام جوزف متولد سال ۱۹۹۷ بود.

 

شرایور در سال ۲۰۲۱ درخواست طلاق داد و او و شوارتزنگر رسماً از یکدیگر جدا شدند.

 

شوارتزنگر در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای گفت: «به اشتباهاتم که باعث رنج کشیدن و از هم پاشیدن خانواده ام شد هیچ افتخار نمی کنم.»

 

مورگان فریمن و میرنا کولی – لی

جدایی زوج های مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

زندگی مشترک مورگان فریمن و میرنا کولی – لی در سال ۲۰۱۰ بعد از ۲۶ سال به پایان رسید.

 

فریمن و کولی – لی از ۳ سال پیش از نهایی کردن طلاق خود از یکدیگر جدا شده بودند.

 

فریمن یک بار در مصاحبه ای درباره ی طلاق خود گفت: «بدون دادگاه انجام شد. همه از تمام شدن آن ازدواج راضی اند.»

 

هریسون فورد و ملیسا متیسون

جدایی زوج های مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

هریسون فورد ۳ بار ازدواج کرده که طولانی ترین آن ها (تاکنون) با ملیسا متیسون بوده. زندگی مشترک آن ها ۲۰ سال به طول انجامید.

 

فورد در سال ۱۹۸۴، درست بعد از اتمام نقشش در مجموعه فیلم «جنگ ستارگان» (Star Wars)، با ملیسا متیسون، فیلمنامه نویس آمریکایی ازدواج کرد که نگارش فیلمنامه ی آثاری همچون فیلم «ئی. تی: موجود فرازمینی» (E.T. the Extra-Terrestrial) را در کارنامه دارد. این زوج صاحب ۲ فرزند شدند.

 

در سال ۲۰۰۰ خبر جدایی فورد و متیسون منتشر و فورد با بازیگری به نام لارا فلین بویل دیده شد.

 

تا پیش از نهایی شدن طلاق فورد و متیسون در سال ۲۰۰۴، فورد زندگی با همسر حالایش، کالیستا فلاکهارت را آغاز کرده بود. فورد و فلاکهارت که در سال ۲۰۱۰ ازدواج کردند، حالا یکی از ماندگارترین زندگی های مشترک هالیوود را دارند.

 

ملیسا متیسون در سال ۲۰۱۵ درگذشت.

 

گوئن استفانی و گاوین روسدیل

جدایی زوج های مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

زندگی مشترک ملوء از قهر و آشتی گوئن استفانی و گاوین روسدیل از سال ۱۹۹۵ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۵ ادامه داشت. آن ها در سال ۲۰۱۶ طلاق خود را نهایی کردند.

 

استفانی و روسدیل، موزیسین انگلیسی در سال ۱۹۹۵ با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که گروه های موسیقی شان، NoDoubt و Bush برای یک ایستگاه رادیویی محلی به اجرای زنده پرداختند. آن ها بعد از ۶ سال رابطه عاشقانه، در سال ۲۰۰۲ باهم ازدواج کردند و صاحب ۳ پسر شدند.

 

با این حال، در سال ۲۰۱۵ خبر جدایی آن ها منتشر شد که استفانی مدعی شد دلیل آن «تفاوت های سازش ناپذیر» بوده است. با گذشت زمان اما معلوم شد جدایی آن ها به آن سادگی که در ظاهر به نظر می رسید نبوده است، چرا که ادعاهایی درباره ی خیانت روسدیل به استفانی مطرح شد. این زوج در سال ۲۰۱۶ رسماً از یکدیگر جدا شدند.

 

رابرت ردفورد و لولا ون ویجنن

جدایی زوج های مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

رابرت ردفورد و لولا ون ویجنن در سال ۱۹۸۵ بعد از ۲۷ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

 

ردفورد زمانی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مردان هالیوود بود، با این حال، او عمده ی دوران بازیگری اش را متأهل بود. او وقتی در سال ۱۹۵۸ با ون ویجنن ازدواج کرد، تنها ۲۲ سال داشت.

 

ردفورد در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای گفت: «واضح است که قصد بدنام کردن کسی که با او ازدواج کرده بودم را ندارم، دلایل زیادی برای جدایی مان وجود داشت. ولی باید بگویم که برای حفظ زندگی ام بود. آن زمان برایم اینطور به نظر می رسید.»

 

ازدواج ردفورد و ون ویجنن در سال ۱۹۸۵ پس از نزدیک به ۳ دهه و با وجود ۴ فرزند به پایان رسید.

 

ردفورد در سال ۲۰۰۱ در مصاحبه ای گفت: «این تصمیم دو طرفه بود. هنوز هم محبت و دوستی زیادی ببین مان هست. این فوق العاده است و فکر می کنم احتمالاً به خاطرش شایسته ی تحسین باشیم چون بچه هایمان عالی اند و مشکلی با این جدایی پیدا نکردند.»

 

روزیاتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------