آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بایگان، حاتمی، اسکندری، قاسمی و معصومی جلوی دوربین «افتاده ها»



اخبار,اخبار فرهنگی,بایگان، حاتمی، اسکندری، قاسمی و معصومی

لاله اسکندری، افسانه بایگان، خاطره حاتمی، ارسلان قاسمی و مریم معصومی به جمع بازیگران سریال «افتاده ها» پیوستند.

به گزارش بانی فیلم، سریال «افتاده ها» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مجید اوجی که این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد، بازیگران جدید گرفت.

 

پس از علی صادقی، محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان، خاطره حاتمی، مریم معصومی، مرتضی علی آبادی و ارسلان قاسمی و علی اوجی، لاله اسکندری جدیدترین بازیگرانی هستند که به گروه پیوسته و تست گریم آنها انجام شده است.

 

«افتاده ها» سریال نوروزی شبکه دو سیما به کارگردانی علیرضا امینی است که ۹ دی در شیراز کلید می خورد. از این رو بازیگران ۷ دی راهی شیراز می شوند.

 

شریفی نیا بازیگردان این مجموعه است و بر اساس طرحی از احسان جوانمرد آماده تولید شده که در تعطیلات نوروز تقدیم بینندگان می شود.

 

در خلاصه داستان این سریال ۱۵ قسمتی که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده؛ آمده: «افتاده ها داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت هایی رسیده اند و در ایام نوروز تصمیم می گیرند به داوت یکی از برادرها به صورت زمینی به کیش سفر کنند. در این مسیر…»

 

اوجی پیش از این تهیه کننده سریال هایی چون باغ سرهنگ، نشانی، راز و نیاز و بیقرار بوده است که این روزها بازپخش سریال «باغ سرهنگ» او روی آنتن شبکه آی فیلم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------