«دکتر ژیواگو» سریال می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی

سریالی ۸ قسمتی با اقتباس از فیلم معروف «دکتر ژیواگو» ساخته می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، سریالی ۸ قسمتی با اقتباس از فیلم معروف «دکتر ژیواگو» که در سال ۱۹۶۶ با بازی «عمر شریف» خلق شد، به تهیه‌کنندگی «وینسنت ماراوال» ساخته می‌شود.

 

«ویلد بانچ تی‌وی» فرانسه، این سریال را تولید می‌کند. «مایکل هرست» خالق فیلم «وایکینگ‌ها» و مجموعه تلویزیونی «تودورها» با اقتباس از داستان حماسی روسی «دکتر ژیواگو» سریال هشت قسمتی می‌سازد و هر کدام از قسمت‌ها یک ساعت خواهد بود.

 

«بریل و سو ورچو» از کمپانی «هارتسوود فیلمز» که تولید «دراکولا» و «شرلوک هولمز» را در کارنامه خود دارند مدیران تولید این مجموعه هستند.

 

فیلم سینمایی «دکتر ژیواگو» در سال ۱۹۶۶ میلادی با بازی «عمر شریف» و «جولی کریستی» توانست ۵ جایزه اسکار را بدست آورد. هرست در آن زمان درامی تاریخی را در قالب محتوایی امروزی جای داد و فیلمی موفق خلق کرد.

 

«ویلد بانچ» ماراوال، بخش تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی کرد و اولین برنامه تولیدی خود را با «استادان فلورانس» و «چهار فصل در هاوانا» آغاز کرد. «دکتر ژیواگو» اولین سریال بزرگ این تلویزیون از زمانی است که گروه آلمانی «ساپیندا» و «لارس ویندهارست» در ماه جولای گذشته کمک مالی بزرگی برای سرمایه‌گذاری و انجام پروژه‌های جدید به آن تزریق کردند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------