آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

برترین‌های سال ادبیات فانتزی 2020 معرفی شدند



اخبار,اخبار هنری,جایزه جهانی فانتزی
برندگان سال ۲۰۲۰ «جایزه جهانی فانتزی» در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، کنوانسیون جهانی فانتزی بهترین‌های دنیای ادبیات فانتزی در سالی که گذشت را اعلام کرد.

 

جایزه بهترین رمان فانتزی به ملکه تسخیرشدگان نوشته کاسن کلندر (Kacen Callender) رسید و کتاب نقره در چوب اثر امیلی تش (Emily Tesh) جایزه بهترین رمان کوتاه در این ژانر را دریافت کرد.

 

پس از سوزاندن بخوان از ماریا داوانا هدلی (Maria Dahvana Headley) به عنوان بهترین داستان کوتاه فانتزی انتخاب شد و عنوان بهترین مجموعه شعر این ژانر نیز به خورشیدهای جدید: داستانی اصیل از زبان مردمان رنگین‌پوست اثر نیسی شاول (Nisi Shawl) رسید.

 

همچنین، ترانه‌ای در باب درک جهان اثر برایان اونسون (Brian Evenson ) جایزه بهترین مجموعه داستانی را برد و کاتلین جِنینگز (Kathleen Jennings) عنوان بهترین هنرمند را کسب کرد. ابنی الیزابت توماس (Ebony Elizabeth Thomas) نیز با کتاب فانتزی سیاه: نژاد و تخیل از هری پاتر تا بازی‌های گرسنگی جایزه ویژه هیات داوران امسال کنوانسیون فانتزی را به خود اختصاص داد.

 

جایزه جهانی فانتزی مجموعه‌ای از جوایز معتبر است که از سال ۱۹۷۵ میلادی هر ساله توسط کنوانسیون جهانی فانتزی به بهترین آثاری که طی یک سال گذشته در این ژانر منتشر شده باشند، اهدا می‌شود. استفان کینگ نویسنده آمریکایی، معروف به سلطان وحشت، رکورد بیشترین تعداد نامزدیِ بدونِ برنده‌شدن در این جوایز را داراست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------