سریال رعد و برق از کنداکتور حذف شد/ پخش سریال چینی از امشب



سریال رعد و برق،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
سریال ماه رمضانی شبکه پنج با وجود برنامه‌ریزی در یکسال گذشته و دو بار تأخیر در پخش، از کنداکتور ماه رمضان تلویزیون حذف شد و از امشب سریال دیگری پخش می‌شود.

به گزارش تسنیم، امروز گزارشی از تکرار بی‌نظمی‌های در کنداکتور تلویزیون منتشر کردیم که نمونه بارز آن در ماه رمضان با سریال "رعد و برق" رقم خورد. با وجود عذرخواهی که شبکه پنج ساعاتی پیش از مخاطبین داشت و حتی اعلام کرد که دومین قسمت از سریال رمضانی "رعد و برق" که طبق برنامه‌ریزی شبکه گذشته باید روی آنتن می‌رفت امشب پخش خواهد شد.  

 

یکی از نکاتی که در این گزارش به آن پرداختیم، بحث تکرار این روند بود؛ در صورتی که تدبیر لازم برای به پایان رساندن تصویربرداری و مراحل فنی سریال‌ها اتفاق نیفتد شاید این روند تأخیر در پخش همچون ایام نوروز، دوباره گریبان‌ِ کنداکتور ماه رمضان را بگیرد. بنابر اعلام روابط عمومی شبکه پنج سیما سریال "رعد و برق" به دلیل سنگینی پس‌تولید، از کنداکتور حذف شد و شبکه پنج سیما ضمن عذرخواهی از مخاطبان و همراهان همیشگی، آنها را به تماشای سریال "شکرانه" هر شب ساعت 19 و سریال "با هم" محصول کشور چین در ساعت 23 دعوت می‌کند. 

 

با وجود برنامه‌ریزی در بیش از یکسال گذشته برای پخش سریال "رعد و برق" اما به دلیل سنگینی پروژه حجم زیاد جلوه‌های ویژه و تروکاژهای زیبا (تصویر پیوست)، عوامل سازنده این سریال موفق نشدند مجموعه را به موقع و در زمان تعیین شده به آنتن برسانند، لذا این مجموعه تلویزیونی به صورت موقت از کنداکتور ماه رمضانی شبکه پنج سیما حذف شد. 

 

این تصمیم گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، در راستای احترام به مخاطبان حرفه‌ای و به دلیل افزایش کیفیت سریال رعد و برق و انتظام در پخش تلویزیونی اتخاذ شده است. سریال "شکرانه" به کارگردانی سعید سلطانی نویسندگی محمد هادی کریمی پخش می‌شود.

 

در این سریال، پوریا پورسرخ، زنده یاد حسن جوهرچی، عاطفه رضوی، فرهاد قائمیان، مریم کاویانی، هوشنگ توکلی و ... ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه داستان شکرانه آمده است: حامد برای تأسیس یک کارگاه، مجبور به دریافت کمک نقدی از پدرش می‌شود اما پس از مدتی متوجه می‌شود که پول دریافتی متعلق به زن عمویش است که در تاجیکستان به سر می‌برد. حامد که خود را مدیون او می‌داند به تاجیکستان می‌رود اما زن عمویش سال‌ها پیش فوت کرده است و ... 

 

همچنین سریال "با هم" محصول 2020 چین با موضوع شیوع بیماری کرونا و برخورد با این بیماری در کشور چین روی آنتن می‌رود. در این سریال اتحاد ملی و مبارزه برای ریشه‌کن کردن ویروس کووید 19 به تصویر کشیده می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------