آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

هیو جکمن در 'ددپول ۳' بازی می‌کند؟



هیوجکمن،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
جکمن یک ویدیوی ۳۴ ثانیه‌ای از یک مأمور پلیس گرفته و به "خصومت" خود با "رایان رینولدز" ستاره "ددپول" ادامه داده است.

به گزارش ایران آرت، هیو جکمن شنبه این هفته در صفحه توییترش به واسطه یک مأمور پلیس شایعه بازی‌اش در "ددپول ۳" (Deadpool 3) را تقویت کرد. جکمن نامزد اسکار یک ویدیوی ۳۴ ثانیه‌ای از یک مأمور پلیس به نام "جان دابکوفسکی" گرفته و به "خصومت" خود با "رایان رینولدز" ستاره "ددپول" ادامه داده است.

 

جکمن این مأمور را وادار می‌کند که بگوید: "سلام رایان. باید این مرد [جکمن] را در "ددپول ۳" بازی دهی، حتی اگر شده برای یک نقش کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای. فوق‌العاده خواهد شد. فیلمی جذاب و عالی خواهد بود و گیشه را منفجر می‌کند."

 

این مأمور در پایان رینولدز را تهدید می‌کند که در صورت برآورده نشدن خواسته‌اش، اگر گذر بازیگر به نیویورک افتد او را جریمه خواهد کرد. جکمن در توضیح این ویدیو می‌نویسد:‌ "مأمور دابکوفسکی توصیه‌ای هوشمندانه برای رایان رینولدز دارد."

 

قسمت اول "ددپول" در سال ۲۰۱۶ اکران شد و دو سال بعد "ددپول ۲" روی پرده رفت. پاییز گذشته گزارش شده بود که "وندی مالینو" و "لیزی مالینو" فیلمنامه "ددپول ۳" را به نگارش درخواهند آورد.

 

جکمن آخرین بار در فیلم "لوگان" (Logan) در نقش "وولورین"‌ دیده شده و در سال‌های اخیر درخواست‌های عاجزانه رینولدز برای بازگشت به این شخصیت را رد کرده است. اخیراً در مصاحبه با "کلایدر" فاش کرده است که ایده‌ی ساخت یک فیلم "ولورین" را به استودیوی فاکس قرن بیستم داده، آن هم به درخواست "هیو جکمن" بازیگر نقش "ولورین".

 

دنیلز می‌گوید: "بازیگران زیادی با من تماس گرفتند. به یاد می‌آورم که پس از فیلم "گران‌بها"، "هیو جکمن" با من تماس گرفت و از من خواست که یک فیلم "ولورین" بسازم. او مرا به استودیوی فاکس فرستاد، فکر می‌کنم همان‌جایی باشد که این فیلم‌ها را می‌سازند. من تا آن زمان هیچ‌وقت فیلم استودیویی نساخته بودم و آن ملاقات فاجعه‌بار از آب درآمد."

 

"جیمز منگولد" کارگردان فیلم "لوگان" نیز چندان از ایده‌ی بازگشت جکمن به این نقش، دست کم تا زمانی که دلیل قانع‌کننده‌ای وجود نداشته باشد، استقبال نمی‌کند. او سال گذشته به "کامیک‌بوک" گفته بود: "به‌شدت غافلگیر می‌شوم که هیو دوباره در این نقش بازی کند. اگر کسی ایده‌ی خوبی داشته باشد من شکایتی در موردش نخواهم داشت. اما اگر اساس آن این باشد:‌ "پولم تمام شده و یک دستمزد هنگفت می‌خواهم، و می‌خواهم فیلمی توخالی بسازم که کیفیت قسمت‌ قبلی را زیر سؤال ببرد." آن‌گاه مسئله غم‌انگیز می‌شود."

 

ماه گذشته "هیو جکمن" و "لورا درن" برنده‌ی اسکار به فیلم درام "پسر" (The Son) به نویسندگی و کارگردانی "فلورین زلر" فیلمساز نامزد اسکار "پدر" (The Father) ملحق شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------