برندگان مراسم MTV 2021 اعلام شدند/ پاپ‌کورن طلایی به اسکارلت جوهانسون رسید



مراسم MTV 2021،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
در مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی، چهره‌های مشهوری نظیر اسکارلت جوهانسون، ساشا بارون کوئن، الیزابت اولسن و چادویک بوزمن فقید برنده پاپ‌کورن طلایی شدند.

به گزارش ایران آرت، سریال "وانداویژن" (WandaVision) دیزنی و مارول یکشنبه شب در مراسم "جوایز سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی" (MTV Movie & TV Awards) چهار جایزه از جمله بهترین سریال و بهترین بازیگر برای "الیزابت اولسن" را تصاحب کرد.

 

اولسن در بخش بهترین مبارزه نیز به همراه همبازی‌اش "کاترین هان" جایزه دیگری دریافت کرد. آن‌ها در سخنرانی‌شان از بدلکاران سریال قدردانی کردند. هان گفت: "بدون شما زنان فوق‌العاده زیبا نمی‌توانستیم انجامش دهیم." هان در بخش بهترین شخصیت شرور نیز برنده جایزه شد.

 

اجرای مراسم یکشنبه شب به "لزلی جونز" سپرده شده بود. او پس از پخش مونتاژی از سریال‌های مختلف با تی-شرتی که بر روی آن عبارت "باید لذت را انتخاب کنی" درج شده بود روی صحنه آمد. این مراسم به صورت مجازی برگزار نشد و جونز تأکید کرد که تماشاگران حاضر در محل برگزاری همگی در حین پخش آگهی‌های بازرگانی ماسک به صورت می‌زنند و چندین مرتبه تست داده‌اند. جونز برای بازی در "سفر به آمریکا ۲" (Coming 2 America) برنده بهترین بازیگر کمدی شد و با ظاهری متفاوت جایزه‌اش را دریافت کرد.

 

مراسم MTV 2021،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

"جایزه نسل" مراسم به "اسکارلت جوهانسن" بازیگر "دنیای سینمایی مارول" اهدا شد. او به شکل مجازی این جایزه را دریافت و از همکارانش قدردانی کرد. سخنرانی او با مزاحمت همسرش "کالین جوست" همراه بود که روی سر بازیگر "بیوه سیاه" (Black Widow) سلایم سبز رنگ ریخت. در ادامه کلیپی دیده نشده از فیلم جدید جوهانسن که به زودی اکران خواهد شد روی ایر رفت.

 

"چادویک بوزمن" دیگر پیروز بزرگ مراسم شب گذشته برای بازی در فیلم "بلک باتم ما رینی" (Ma Rainey’s Black Bottom) بود. او ماه گذشته در مراسم اسکار رقابت را به "آنتونی هاپکینز" واگذار کرد. در مراسم یکشنبه شب، بوزمن به صورت ایستاده تشویق شد. جایزه او را "یارا شهیدی" دریافت کرد.

 

"آنتونی مکی" برای بازی در سریال "فالکن و سرباز زمستان" (The Falcon and the Winter Soldier) برنده دو جایزه شد. او پس از دریافت جایزه بهترین قهرمان روی صحنه گفت: "شما نمی‌دانید که چه میزان خون، و اشک برای این سریال ریخته شده، پس از شما متشکرم." در این بخش جنسیت بازیگران نادیده گرفته شده و برنده از سوی هواداران انتخاب شده بود.

 

مکی به همراه "سباستین استن" برنده جایزه بهترین زوج نیز شد. استن در حال بازی در سریال "پم و تامی" (Pam & Tommy) هولو بود و امکان حضور در مراسم را نداشت.

 

در ادامه "سث روگن" روی صحنه آمد تا جایزه "نبوغ کمدی" را به "بهترین دوستش" یعنی "ساشا بارون کوئن" اهدا کند. روگن اعلام کرد که کوئن "نمی‌تواند امشب در کنار ما باشد" اما در عوض کوئن در قالب شخصیت "بورات" فرو رفت و جایزه را از طرف او تحویل گرفت. کوئن گفت: "رسماً خودم را کنسل می‌کنم." و اضافه کرد که پس از شکست در مراسم اسکار امیدوار بوده این جایزه را کسب کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------