ابوالفضل پورعرب بعد از مدتها جلوی دوربین می رود



ابوالفضل پورعرب,فیلم سینمایی کلاشینکف,بازیگران فیلم سینمایی کلاشینکف

برای بازی در »کلاشینکف»:
ابوالفضل پورعرب بعد از مدتها جلوی دوربین می رود

با انتخاب بازیگران اصلی فیلم سینمایی «کلاشینکف» پیش تولید فیلم سعید سهیلی آغاز شد. تاکنون حضور عطاران، پولاد کیمیایی، ابوالفضل پورعرب، ساعد سهیلی و جمشید هاشم‌پور در این پروژه قطعی شده و قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر به این جمع اضافه شوند.

به گزارش شبکه ایران و به نقل از «بانی فیلم» با انتخاب بازیگران اصلی فیلم سینمایی «کلاشینکف» پیش تولید فیلم سعید سهیلی آغاز شد. تاکنون حضور عطاران، پولاد کیمیایی، ابوالفضل پورعرب، ساعد سهیلی و جمشید هاشم‌پور در این پروژه قطعی شده و قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر به این جمع اضافه شوند.

از جمع 5 بازیگر قطعی «کلاشینکف» فقط رضا عطاران است که با سعید سهیلی تاکنون همکاری نداشته و برای اولین بار است جلوی دوربین این کارگردان می‌رود. «کلاشینکف» فیلم پربازیگری است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده شهریور ماه در تهران کلید می‌خورد. فیلمنامه این فیلم را سعید سهیلی و مهدی محمدنژاد نوشته‌اند که مضمونی اجتماعی دارد. قرار است تمام صحنه‌های «کلاشینکف» در تهران فیلمبرداری شود. سعید سهیلی حدود 7 ماه درانتظار پروانه ساخت این فیلمنامه بود که در نهایت اوایل امسال مجوز ساخت آن از سوی اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد صادر شد./شبکه ایران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------