آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

درخواست بازیگر مشهور از هوادارانش



اخبار,اخبارفرهنگی,بندیکت کامبربچ

بندیکت کامبربچ از طرفداران خود درخواست کرد که از صحنه نمایش «هملت» فیلم‌برداری نکنند.

ستاره سریال تلویزیونی «شرلوک هلمز» به هواداران خود گفت که نور قرمز دوربین‌ها هنگام اجرای نمایش او را آزار می‌دهد و از آن‌ها تقاضا کرد که از صحنه نمایش فیلم‌برداری نکنند. او با اشاره به این‌که با مزاحمت دوربین‌ها قادر نیست آن چیزی را که به عنوان یک اجرای زنده در نظر دارد، به تماشاگران ارائه کند، گفت که امیدوار است مردم خاطرات این نمایش را چه خوب و چه بد به جای تلفن‌های همراه، در ذهن خود به یاد بیاورند.

نمایش «هملت» با بازی بندیکت کامبربچ به مدت 12 هفته در لندن به صحنه خواهد رفت.

میزان استقبال از این نمایش به حدی بود که تمام 100 هزار بلیت نمایش، تنها پس از چند دقیقه از زمان ارائه فروخته شد، هر چند طرفداران این نمایش هنوز هم می‌توانند در روز اجرا با حضور در محل اجرای نمایش و با ایستادن در صف‌های طولانی شانس خود را برای تهیه بلیت و دیدن نمایش امتحان کنند. بلیت‌های این نمایش در بازار سیاه با قیمت باورنکردنی 650 پوند معامله می‌شود.

بازیگر 39 ساله «بازی تقلید» به هواداران خود اعلام کرد که به جای فیلم‌برداری از او در صحنه نمایش، می‌توانند بیرون از سالن نمایش با او عکس بگیرند. کامبربچ از هواداران خود درخواست کرد که این موضوع را از طریق رسانه‌های اجتماعی به یکدیگر منتقل کنند.

این بازیگر اولین کسی نیست که از هواداران خود به دلیل استفاده از تلفن‌ همراه هنگام اجرای نمایش انتقاد می‌کند. سال گذشته کوین اسپیسی در طول اجرای یک نمایش، هنگامی با صدای زنگ موبایل یک تماشاگر تمرکز خود را از دست داد، خطاب به او گفته بود : «اگر جواب تلفن را ندهی، من این کار را خواهم کرد.»

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------