آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

«دزد و پری ۲» از چهارشنبه اکران می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم دزدوپری دو

قرارداد اکران سه فیلم سینمایی جدید ثبت شد.

 غلامرضا فرجی ـ سخنگوی کارگروه اکران ـ درباره جلسه دوشنبه سوم دی‌ماه ـ به ایسنا گفت: قرارداد فیلم‌های «سوء تفاهم» در سرگروه ازادی بعد از پایان اکران فیلم «اتاق تاریک» و فیلم «سنباد و سارا» فریال بهزاد بعد از فیلم «بمب» در سرگروه گروه ماندانا ثبت شد. همچنین قرارداد فیلم «قرارمون پارک شهر» برای اکران در سرگروه باغ کتاب بعد از فیلم «مارموز» به ثبت رسید.

به گفته وی فیلم «دزد و پری دو» هم از چهارشنبه، پنجم دی‌ماه به سرگروهی سینما ایران به جای فیلم «بی‌نامی» اکران خواهد شد و اکران بی‌نامی در زیر گروه ادامه همچنان ادامه دارد.

داستان فیلم «دزد و پری ۲» حسین قناعت ماجراهای عجیب یک پدر را نشان می‌دهد که به نوعی خود را دانشمند فرض می‌کند و مدعی است قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌شود که دو دزد بچه‌هایی را می‌ربایند و این قرص‌های معجزه‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی در فیلم می‌شوند.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب و یوسف کرمی جمعی از بازیگران این فیلم هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------