آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

۷۰ درصد سریال شبانه شبکه یک به پایان رسید/«خاک گرم» ۲۴ بهمن روی آنتن



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال خاک گرم

سریال «خاک گرم» جواد ارشاد که این روز‌ها در کرمان تصویربرداری می‌شود از ۲۴ بهمن‌ماه به روی آنتن شبانگاهی شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش سیما فیلم،  فریبا بانک توکلی تهیه‌کننده این مجموعه که تصویربرداری آن را از پانزدهم مهرماه در کرمان شروع کرد گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد تصویربرداری این سریال را تمام کردیم و همچنان در این استان مشغول ضبط مراحل پایانی کار هستیم. این سریال هم‌زمان با جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی از ۲۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌آید.


او ادامه داد: تدوین و اصلاح رنگ این مجموعه نیز هم‌زمان با ضبط توسط مانی سنجری و گروهش آغاز شد و با تصویربرداری پیش می‌رود. عماد توحیدی نیز ساخت موسیقی این مجموعه تلویزیونی را به‌تازگی آغاز کرده است.

سریال «خاک گرم» در لوکیشن‌های مختلفی در کرمان، بم، راین و فهرج بم تصویربرداری می‌شود. این مجموعه در ۳۰ قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک با موضوع میراث فرهنگی ایرانیان ساخته می‌شود. در خلاصه داستان آن آمده است: «مردی به نام برومند به همراه همسرش هما برای سرپرستی یک سایت باستان‌شناسی دعوت به همکاری می‌شود که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجرا‌هایی می‌شوند…»

بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، رضا توکلی، معصومه آقاجانی، شیوا خسرومهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، علی‌محمد رادمنش، فرزاد باقری، رحمان باقریان، مریم گودرزی، علی کهن، خلیل نظام‌آبادی، مهدی حشمتی، زهرا اسلامی، مریم خدارحمی، ریحانه رضی، دانیال ابراهیمی، علی نفیسی، رضا ایرانمش، صدف محی آبادی، محسن افشار در این سریال بازی می‌کنند.

عوامل اصلی این سریال عبارت‌اند از: تهیه‌کننده: فریبا بانک توکلی، کارگردان: جواد ارشاد سرابی، نویسنده: سمانه نامدار، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: روح الله ظریف، دستیار کارگردان: میثم نجفی، مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، تصویربردار: عزت الله عزیز زاده، طراح گریم: فرانک گلنوش، مدیر صدابرداری: جمال دهقان، طراح صحنه و لباس: حسن علیزاده فرد، تدوین: مانی سنجری، مدیر تدارکات: علیرضا کفایتی، امور مالی: امیر جعفری، مدیر تولید: حمیدرضا نیشابوری، دستیاران تولید: محمدحسین صادقی، محمد حشمتی.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال خاک گرم

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------