آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

درباره ۲ سریال «کشتن ایو» و «پاتریک ملروز» که برندگان برزگ بفتای تلویزیونی بودند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,کشتن ایووپاتریک ملروز

 جوایز آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) بامداد دوشنبه به وقت ایران برگزار شد و دو سریال «کشتن ایو» و «پاتریک ملروز» از مجموع هفت جایزه بخش سریال، با دریافت پنج جایزه، دست پر مراسم را ترک کردند. این دو سریال کوتاه، محبوب‌ترین سریال‌های انگلیسی سال گذشته هم محسوب می‌شوند.

 

کشتن ایو

8 قسمت

IMDB: 8.3

«کشتن ایو» محصول شبکه بی‌بی‌سی آمریکا، در بفتای امسال جایزه بهترین سریال درام، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را گرفت و موفق‌ترین سریال سال 2018 بود. این سریال درباره یک مأمور امنیتی MI5 به نام «ایو» است که بعد از چند قتل توسط یک قاتل زنجیره‌ای به نام «ویلانل»، به دنبال او می‌افتد و با او وارد یک رقابت دونفره برای شکار طرف مقابل می‌شود. قصه سریال از رمانی به نام «اسم مستعار ویلانل» اقتباس شده است.

 

ساندرا اوه بازیگر کره‌ای-کانادایی در نقش «ایو» و جودی کامر در نقش «ویلانل» ستاره‌های سریال هستند و هر دو با این سریال به شهرت رسیده‌اند. ماجرا برای ساندرا اوه تا جایی پیش رفته که او چند هفته پیش به عنوان یکی از 100 شخصیت تأثیرگذار سال 2018 از دید مجله تایم انتخاب شد. «کشتن ایو» که فصل اول آن در بفتا مورد توجه قرار گرفت، این روزها در میانه فصل دوم قرار دارد. شش قسمت از فصل دوم پخش شده و دو قسمت دیگر آن باقی مانده است. شبکه بی‌بی‌سی آمریکا تأیید کرده که فصل سوم این سریال نیز ساخته خواهد شد.

 

پاتریک ملروز

5 قسمت

IMDB: 8.2

«پاتریک ملروز» محصول مشترک دو شبکه شوتایم و اسکای آتلانتیک، در این مراسم جایزه بهترین مینی‌سریال و بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد و بالاتر از دیگر مینی‌سریال‌های 2018 قرار گرفت. سریال درباره مردی میان سال و ثروتمند به نام «پاتریک ملروز» است که کودکی پررنجی داشته و حالا در دام مواد مخدر گرفتار است. او تلاش می‌کند که اعتیاد خود را ترک کند و به زندگی عادی بازگردد. منبع اقتباس سریال از رمانی پنج جلدی به همین نام بوده و هر قسمت آن، قصه یک جلد را روایت می‌کند.

 

بندیکت کامبربچ ستاره سریال «شرلوک» و فیلم «دکتر استرنج» ایفاگر نقش اصلی است و تقریباً بار همه سریال روی دوش اوست. او برای بازی در این مینی‌سریال، نامزد گلدن گلوب هم شد. در فلش‌بک‌های پرتعداد سریال به نوجوانی «پاتریک ملروز»، هوگو ویوینگ نقش پدر او را بازی می‌کند. هیچ خبری از ساخت ادامه «پاتریک ملروز» منتشر نشده و با توجه به پایان‌بندی فصل اول، تولید فصل دوم سریال بعید به نظر می‌رسد.

 

روزنامه خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------