آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رکوردشکنی دوباره تلویزیون در پخش فیلم های بشدت تکراری!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,تلویزیون

در آخرین هفته های باقیمانده از فصل تابستان تلویزیون دوباره رکورد پخش فیلم های تکراری را شکست! باکس فیلم های آخر هفته که طبعاً بنا بر اوقات فراغت بینندگان اهمیت بیشتری دارد و پتانسیل آن برای جذب مخاطب بالاست، مدتهاست اهمیت خود را برای صدا و سیما از دست داده و به محلی برای خوش نشینی فیلم های تکراری و در نتیجه دلزدگی مردم شده است. امروز هم بر اساس لیستی که از سوی روابط عمومی سیما برای رسانه ها و مطبوعات ارسال شده، نام بیش از ۳۰ فیلم تکراری برای پنجشنبه و جمعه هفته جاری دیده می شود. جالب آنکه در این بین نسخه کوتاه شده ای از سریال «مختارنامه» هم برای چندمین بار در کنداکتور قرار گرفته است! «باغبان»، «بچه های آسمان»، «خاکستر سبز»، «کلاه»، «ماجراهای هاکلبری فین»، «بچه های ابری»، «عمر مختار»، «روز واقعه»، «بازگشت پاندا به خانه»، «یک گزارش واقعی»، «میهمان داریم» و … از جمله فیلم های نام آشنای این لیست سراسر تکراری هستند. باکسی که ظاهراً برای تلویزیون حکم رفع تکلیف را پیدا کرده است.

جالب آنکه چندی پیش نیز روابط عمومی سیما در خبری با عنوان «عیدی سینمایی تلویزیون در عید غدیر خم» نام کلی فیلم تکراری را به عنوان عیدی برای بینندگان اعلام کرده بود!

 

بانی فیلم

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------