آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

«پیلوت»، موفق ترین فیلم نورسیده اکران



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی پیلوت

به گزارش بانی فیلم،  از چهارشنبه گذشته اکران چهار فیلم در سینماهای کشور آغاز شده که از این میان یک درام اجتماعی موفق تر از رقبایش ظاهر شده است.

«پیلوت»، «درخونگاه»، «سال دوم دانشکده من» و «آبی به رنگ آسمان» چهار فیلمی هستند که نمایش عمومی آنها از چهارشنبه گذشته آغاز شده است. از این میان «پیلوت» ساخته ابراهیم ابراهیمیان که ۲۴ سینما در تهران و ۳۵ سینما در شهرستانها دارد، تا عصر امروز جمعه ۱۲ مهر ۹۸ به رقم فروش ۱۷۰ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان رسیده است. فیلم اگرچه یک درام اجتماعی است، اما به نظر می رسد سازندگان در آنونس منتشر شده از فیلم که در تلویزیون هم دیده می شود، با بهره گیری خفیف از پتانسیل کمدی بازیگرانش از جمله جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و سعید آقاخانی تا حدودی قصد شبه کمدی جلوه دادن آنرا دارند تا از اقبال گیشه ای این ژانر هم منتفع شوند! حال آنکه با توجه به نقاط قوت فیلم شاید لزومی هم به اجرای این تمهید نباشد.

«درخونگاه» ساخته سیاوش اسعدی با ۲۸ سینما در تهران و ۱۵ سینما در شهرستانها تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون در سه روز فروخته که افتتاحیه قابل قبولی است.

«سال دوم دانشکده من» آخرین فیلم اکران شده رسول صدرعاملی اما به اندازه دو فیلم نوآمده قبلی خوش شانس نبوده و تنها حدود ۵۴ میلیون تومان فروخته است. این فیلم ۲۸ سینما در تهران و ۵۷ سالن در شهرستانها دارد.

مستند «آبی به رنگ آسمان» که مروری بر تاریخ باشگاه استقلال ایران از زمان تاسیس تا به امروز به روایت ستاره های مطرح سینماست نیز با ۱۸ سالن در تهران و یک سالن در شهرستانها تاکنون ۱۰۱۹ نفر را به سالنها کشانده و حدود ۱۶ میلیون تومان فروخته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------