آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تیلدا سوینتون از بفتا جایزه می‌گیرد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تیلدا سوینتون
جایزه فلوشیپ بفتا ۲۰۲۰ امسال به تیلدا سوینتون اهدا می‌شود.

به گزارش مهر، تیلدا سوینتون بازیگر بریتانیایی که جایزه اسکار و بفتا را در کارنامه دارد امسال به عنوان دریافت کننده جایزه فلوشیپ بفتا معرفی شد.

 

این بازیگر جایزه‌اش را در مهمانی شامی در لندن در ۲ مارس دریافت می‌کند.

 

وی که متولد لندن است برای ایفای نقش در فیلم‌های مستقل و نیز فیلم‌های استودیوهای بزرگ شناخته می‌شود. وی جایزه اسکار و بفتا را سال ۲۰۰۸ برای ایفای نقش مکمل در فیلم «مایکل کلایتون» دریافت کرد.

 

سوینتون کارش را با بازی در فیلم‌های تجربی چون «کاراواجو» در سال ۱۹۸۶ به کارگردانی درک جارمن فقید شروع کرد و بعد با بازی در فیلم‌هایی چون «اورلاندو» ساخته سالی پاتر و «نیاز داریم درباره کوین حرف بزنیم» لین رامزی ادامه داد. برای این فیلم او جایزه فیلم اروپایی سال ۲۰۱۱ را از آن خود کرد. او بازیگر «برف روب» بونگ جون‌هو و «هتل بوداپست بزرگ» وس اندرسون نیز بوده است.

 

این بازیگر که به‌عنوان رییس داوران هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد، امسال با فیلم «آخرین و اولین مردان» در برلیناله دیده خواهد شد. این فیلم را جوهان جوهانسون فقید ساخته است. وی بازیگر فیلم «یادگار: بخش ۲» ساخته جوآنا هاگ هم هست و در «خاطره» آپیچاتپونگ ویراسِتاکول هم بازی کرده است.

 

از دریافت کنندگان پیشین جایزه فلوشیپ بفتا که بالاترین جایزه افتخاری آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا است می‌توان از اولیویا کولمن، جودی دنچ، مگی اسمیت، ونسا ردگریو، هلنا بونهام کارتر، کیت بلانشت، مارتین اسکورسیزی، جینا موئو، استیون فریرز، استیو مک‌کویین، پیتر مورگان، جان هارت و هیو گرنت نام برد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------