فریدون جیرانی و اکبر عبدی در دادگاه



فریدون جیرانی , اکبر عبدی , دادگاه  , فیلم شرط اول

 

فریدون جیرانی و اکبر عبدی در هفته جاری برای بازپرسی احضار می‌شوند.

محمد کمالی پور تهیه کننده فیلم سینمایی «شرط اول» به کارگردانی مسعود اطیابی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان این مطلب اظهار داشت: فریدون جیرانی و اکبر عبدی در هفته جاری برای بازپرسی به دادگاه احضار خواهند شد. بعد از صحبت های اکبر عبدی و تهمت هایی که بازیگر به من و کارگردان فیلم شرط اول در برنامه هفت که در سال گذشته اجرا شد، وارد کرد، از جیرانی مجری این برنامه خواستم که در طول برنامه اجازه دهند من نیز از خود دفاع کنم، اما این اجازه به من داده نشد. به همین دلیل از برنامه هفت، شبکه سوم سیما، فریدون جیرانی و اکبر عبدی شکایت کردم.

وی تصریح کرد: پرونده این شکایت از دادگاه شعبه ونک به کاخ دادگستری، بخش جرایم رسانه و هنر ارجاع داده شد. بازپرس این پرونده نیز از مدیر شبکه سوم سیما طی نامه ای درخواست کرده تا فیلم برنامه مورد نظر برای دادگاه ارسال شود.

کمالی پور ادامه داد: قبل از اولین برنامه سال 91، از من خواستند تا دوربین برنامه هفت را برای دفاع از خود به دفترم بفرستند که من قبول نکردم. فریدون جیرانی و اکبر عبدی باید از من عذر خواهی کنند، اما این عذرخواهی بعد از محکوم شدنشان خواهد بود.../کافه سینما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------