صدا و سیما برای تولید یک تله فیلم «دو میلیارد تومان» پول پرداخت کرد!



 

 صدا و سیما برای تولید یک تله فیلم «دو میلیارد تومان» پول پرداخت کرد!

 

بودجه تولید تله فیلم در صدا و سیما بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است اما اخیرا در یکی از مراکز سازمان صدا و سیما بودجه ای معادل دو میلیارد تومان برای ساخت یک تله فیلم پرداخت شده است.

نام این تله فیلم «دادستان» است و به کارگردانی محمد صادق پروین آشتیانی و به تهیه کنندگی حامد خیری مطلق در صدا و سیمای مرکز آذزبایجان غربی تولید می شود.

تله فیلم دادستان با نام قبلی «پرونده ناتمام» پس از حدود دو سال تحقیق با هدف خنثی کردن تبلیغات وسیع رسانه های بیگانه علیه دستگاه قضایی کشور در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید می شود .هزینه ای حدود دو میلیارد تومان برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.

این تله فیلم با حضور برزو ارجمند، انوشیروان ارجمند، افشین سنگ چاپ، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی و پویا امینی روایتی از روزهای آخر و قبل از شهادت «ولی حاجی قلی زاده» دادستان شهید خوی و پرونده هایی که با آن درگیر بود را به تصویر می کشد.

شهید حاجی قلی زاده دادستان فقید خوی در ۲۶ دیماه سال ۸۸ در مقابل منزلش توسط اشرار به شهادت رسید.

تصویربرداری این تله فیلم تلویزیونی حدود ده روز پیش در خوی آغاز شده و قرار است تا اواسط مهرماه به پایان برسد. این تله فیلم به زبان فارسی تولید می شود و دارای ۱۶ لوکیشن اصلی و بیش از ۲۰ لوکیشن فرعی است که در خوی و اطراف آن تصویربرداری می شود.

تصویربرداری این تله فیلم بر عهده پیمان عباس زاده است و دیگر عوامل آن عبارت انداز:

محقق و نویسنده علی دادرس، تدوین سروش مرشدیان، صدابردار هادی افشار، دستیار تهیه محمود خیری و سعید کرمانی و بازیگران حسن عباسی، سعید داخ، خسرو دستگیر، فاطمه شکری، علی ضیایی، سهند جعفری زاده و مژگان اسماعیل پور حضور دارند..... / خبرگزاری سینمای ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------