آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

به زودی برنامه‌ای را در شبکه دو تولید می‌کنم / به هر قیمت در قاب جادویی حاضر نمی‌شوم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عمو قناد

عمو قناد با اشاره به اینکه به زودی برنامه ای تولیدی را در شبکه دو سیما جلوی دوربین می برد، از لزوم وجود بار آموزشی در برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان سخن گفت.

مجید قناد مجری بازیگر، کارگردان و تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی کودک و نوجوان در گفت و گو با میزان گفت: از تمامی مردم به ویژه بچه های کوچک تر سپاسگذارم که در مدتی که حضور کمرنگ تری داشتم جویای احوال بنده بودند.

وی ادامه داد: دلم می خواهد پس از یک سال و نیم که برنامه ای نداشته‌ام، بتوانم در این روزها که با بودن سایت های مجازی و با برنامه های بسیاری که از راه اینترنت و ماهواره می بینند، حداقل بتوانم با یک برنامه خوب که بچه های ایرانی را به خوبی جذب کند بیایم.

این مجری سابق برنامه کودک "فیتیله" تصریح کرد: من که حدود 38 سال است برای بچه ها کار می کنم نسبت به کاری که انجام می دهم تعصب دارم و دلم نمی خواهد که به هر شکل ممکن در جعبه جادویی حضور داشته باشم بلکه می خواهم با یک کار خوب که بار آموزشی و همچنین بار نشاط و تفریح داشته باشد روی صحنه حاضر باشم.

وی افزود: بچه های ما به نشاط و تفریح نیاز دارند و ما باید در این راستا پدرها و مادرها و همچنین معلم ها را همراهی کنیم و پیش به سوی جلو گام برداریم.

این مجری برنامه کودک همچنین اظهار کرد: باید بدانیم که چگونه در جعبه جادویی حضور پیدا کنیم.

وی یادآورشد: امیدوارم به امید خدا بتوانیم به زودی برنامه خوبی را از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما روی آنتن ببریم. در این خصوص طرحی را به شبکه دو ارائه داده ایم که تصویب شده و هم اکنون در تدارک کارهای اولیه به سر می بریم.

قناد تصریح کرد: در روند ساخت برنامه جدید اگر قرار باشد مشارکتی صورت بگیرد باید از محتوای فرهنگی برخوردار و برای بچه ها بار آموزشی لازم را داشته باشد.

این برنامه با سایر برنامه ها تفاوت بسیاری دارد. سعی می کنیم برنامه جدید به صورت تولیدی باشد تا زمان بیشتری برای تفکر در اتاق فکر برنامه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که این حقیر از دوره 60 و 70 هم با بچه ها بوده ایم و هم با بچه هایی که الان بزرگ شده اند و پدرها و مادرهای بچه های قبلی هستند پس وظیفه بسیار سنگین تری داریم و امیدوارم دراین مسیر موفق باشم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------