آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تیموری: بازیگران بزرگ کمدی به تلویزیون بازگشته‌اند / در سریال "پنچری" نقش پسری دم بخت را ایفا می‌کنم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,تیموری

بازیگر "زیر آسمان شهر" گفت: بی نهایت خوشحالم که تصمیمات تازه ای برای جان دادن به سریال سازی گرفته شده و امیدوارم تا دوباره به همان حال و هوای سریال های قدیم برگردیم.

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان، درخصوص حضور در سریال "پنچری" گفت: خوشحالم که باز هم در کنار بسیاری از دوستان قدیمی ام کار می کنم.

 

وی درباره نقش خود در "پنچری" افزود: در سریال "پنچری" طبق معمول نقش پسری دم بخت را با حس و حالی متفاوت ایفا می کنم که مسئولیت شرکتی بزرگ را بر عهده داشته و در مدیریت این شرکت با مشکلات فراوانی روبرو می شود. مکمل بازی من در این سریال رضا داود نژاد است و این برای ما تجربه ای دوباره محسوب می شود.

 

بازیگر سریال "زیر آسمان شهر" درباره فضای حاکم بر سریال پنچری تصریح کرد: من در این سریال نقشی جدی را ایفا می کنم که بر اساس موقعیت های پیش آمده فضایی کمدی را ایجاد می کند. کمدی موجود در این سریال به صورت کمدی موقعیت پیش می رود و با تشکر از نویسندگان قبلی باید بگویم که این اولین کار در کارنامه کاری ام است که به این حد از فیلمنامه اش رضایت دارم چون همه چیز در آن محکم و مشخص است.

 

وی ادامه داد: در فیلمنامه هیچ تلاشی برای نوشتن کمدی نشده و همه چیز آن کاملاً درست به نگارش در آمده و شاید اگر شما فضای اثر را ندانید فکر کنید که با فیلمنامه ای جدی روبرو هستید. در این سریال من به دور از تکیه کلام های مرسوم همه چیز را در خدمت فیلمنامه ارائه می دهم و از آن طنز کلامی در کاراکتر من خبری نیست و اگر لحظاتی کمیک خلق شود وابسته به موقعیت است.

 

این بازیگر تلویزیون با ابراز خوشحالی از تغییرات عمده در وضعیت تولید سریال تاکید کرد: بی نهایت خوشحالم که تصمیمات تازه ای برای جان دادن به سریال سازی گرفته شده و امیدوارم تا دوباره به همان حال و هوای سریال های قدیم برگردیم. من با همین امید آمده ام و جمع شدن دوباره چنین گروهی خود نشان دهنده عزم جدی برای بهبود وضعیت سریال سازی در تلویزیون است.

 

یوسف تیموری با اشاره به بازگشت بازیگران به تلویزیون خاطرنشان کرد: طی چهار پنج سال گذشته وضعیت به نحوی پیش رفت که بسیاری از بازیگران خوب سریال و کمدی به استندآپ کمدی روی آورند و هیچ وقت چنین گروهی را دورهم نمی دیدیم. این اتفاق بسیار خوبی است که باعث شده بازیگران به تلویزیون بازگردند. منظورم از گروه صرفاً بازیگران این مجموعه نیستند. تمامی عوامل مثل تهیه کننده، کارگردان و سایر عوامل به تولید محصولی خوب کمک می کنند. خوشحالم و از مسئولین صدا و سیما تشکر می کنم که چنین فضایی را دوباره در اختیار ما قرار دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------