حکم طلاق کیم کارداشیان و کریس همفريس نهایی شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: "کيم کارداشيان" ستاره تلويزيوني هاليوودي نهايتا توانست از همسر سابقش جدا شود و اين در حالي است که يکي دو ماه ديگر فرزند او و رپر معروف امريکايي متولد خواهد شد.

 

حکم طلاق کیم کارداشیان و کریس همفريس نهایی شد

 

کيم که همواره حواشي بسیاری را به همراه داشته است اين بار در حالي سوژه عکاسان شد که بعد از نهايي شدن دادگاه طلاقش به يک سالن زيبايي رفت تا اولين لحظات بعد از طلاق رسمي اش را آنجا سپري کند. او گفته است وقت آن رسيده بود که با مانيکوريستش ديدار کند و اندکي به وضعيت ظاهري اش برسد

پرونده طلاق اين زوج که حدود 2 سال است در دادگاه در حال بررسي است بالاخره با موفقيت "کيم کارداشيان" به پايان رسيد. او بعد از ازدواج پر هزينه 72 روزه اش دادخواست طلاق به دادگاه ارائه کرد و خيلي زود با رپر معروف و سياه پوست "کانيه وست" آشنا شد و رابطه آنها خيلي سريع شکلي رسمي به خود گرفت و لحظه اي از هم جدا نبودند . اخيرا خبرها نشان داد که کيم از وي باردار است و به زودي فرزندش را به دنياخواهد آورد.

 

حکم طلاق کیم کارداشیان و کریس همفريس نهایی شد

 

کيم کارداشيان علت اصلي طلاق را عدم تفاهم با همسرش اعلام کرده بود اما شايعات زيادي پيرامون اين ازدواج و جدایی به گوش ميرسيد ، حتي "کريس همفريس" همسر سابق او مدعي شده بود که اين يک ازدواج از پيش تعيين شده بوده است.

 

حکم طلاق کیم کارداشیان و کریس همفريس نهایی شد

 

منبع: گروه خبری پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------