آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تازه ترین فیلم سعید راد شب یلدا روی پرده می رود+عکس



تازه ترین فیلم سعید راد شب یلدا روی پرده می رود+عکس
«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد که در جشنواره سی اُم فجر هم توجه منتقدان را به خود جلب کرده بود از اواخر آذرماه و تقریبا همزمان با شب یلدا در سینماهای تهران و شهرستانها روی پرده خواهد رفت.
«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد که در جشنواره سی اُم فجر هم توجه منتقدان را به خود جلب کرده بود از اواخر آذرماه و تقریبا همزمان با شب یلدا در سینماهای تهران و شهرستانها روی پرده خواهد رفت. قرارداد اکران این فیلم برای نمایش در گروه سینمایی قدس بسته شده و فیلم بعد از «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» اکران خواهد شد.

سعید راد,شب یلدا,«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد

حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم با اعلام این خبر به شبکه ایران افزود:«هرچند اوایل دی ماه به واسطه نزدیکی به جشنواره زمان خوبی برای اکران نبود اما به هر حال چاره ای جز این هم نبود یعنی اگر فیلم را در این زمان هم اکران نمی کردیم ممکن بود دیگر تا پایان سال هیچ زمان بهتری پیدا نکنیم. اگر هم فیلم را نگه می داشتیم برای سال آینده باز هم معلوم نبود زمان مناسبی برای اکران پیدا کنیم یا نه.»

سعید راد,شب یلدا,«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد

مدیر رسانه فیلمسازان ادامه می دهد:«البته «گیرنده» هم داستان خوبی دارد و هم بازیهای خوبی و امیدوارم در همین اکران هم بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند.»

سعید راد,شب یلدا,«گیرنده» تازه ترین فیلم سینمایی سعید راد

 اسماعیلی درباره «من و زیبا» دیگر فیلمی که آماده پخش دارد هم می گوید:«علیرغم اینکه برخی می گویند داستان این فیلم کمی شائبه برانگیز است اما به اعتقاد آنها که این فیلم را دیده اند باید بگویم اتفاقا این فیلم یک فیلم مناسبتی است که باید حمایت شود. این فیلم به لحاظ مضمون هم چیزی ندارد که بخواهد در لیست تحریمی حوزه قرار گیرد و به اعتقاد اغلب منتقدانی که در جشنواره آن را دیده بودند فیلم خوبی است. برای اکران این فیلم هنوز تصمیم گیری نکرده ایم و مشخص نیست چه زمانی فیلم روی پرده می رود.».../شبکه ایران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------