«میکائیل» سریال احتمالی نوروز شبکه یک



اخبار فرهنگی - «میکائیل» سریال احتمالی نوروز شبکه یک

سریال «میکاییل» که تصویربرداری آن در قشم ادامه دارد و همه بازیگران اصلی آن نیز مقابل دوربین رفته‌اند، احتمالا در نوروز از شبکه یک پخش می‌شود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

سریال «میكائیل» به كارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌كنندگی الهام غفوری که حدود 2 ماه پیش در تهران و در منزلی حوالی میدان سپاه كلید خورده بود، با پایان کار در لوکیشن‌های پارک ارم، بیمارستان ناجا، خانه‌ای در ملاصدرا، راه آهن و... به قشم رسید.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

گروه در لوکیشن‌های مختلف جزیره از جمله کارخانه قایق‌سازی، خانه عبدالله، خانه آقاخان، سطح دریا، بیابان و حتی آسمان جزیره و... مشغول کار هستند و تا امروز نزدیک به هفتاد درصد از این مجموعه تلوزیونی که ممکن است مجموعه نوروزی شیکه یک باشد جلوی دوربین مقدم رفته است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

كامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، كامران تفتی، كاوه سماك باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی حسین توشه، مجید سعیدی، علی صالحی و (با حضور) علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در این سریال بازی دارند و اخیرا حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی هم به جمع بازیگران اضافه شدند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

این سریال مضمونی پلیسی دارد و فیلمنامه آن توسط سعید نعمت الله در حال نگارش است و در خلاصه داستان آن آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میكائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میكائیل كه پلیس سختكوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌كند و با تكیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و...

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

این سریال با مشاركت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبكه اول سیما در گروه مجموعه های تلویزیونی این شبكه تولید می‌شود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از مدیربرنامه ریزی: فهیمه كمالی، دستیار یك كارگردان: محمد بدرلو، دستیار كارگردان: حامد بیسادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تولید: محمود اتحادی، طراح گریم: مجید اسكندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: حسین قلی پور، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: خشایار موحدیان، عکس: شهاب احمد لو و رضا امینیان، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تداركات: آرش صالحی.

اخبار فرهنگی - سينماخبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------