آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

بازیگری آرزو کرد کاش پیتزا فروشی داشت!



اخبار,اخبار فرهنگی ,عکس های مهوش صبرکن

مهوش صبرکن : سینما را باید از تلویزیون جدا کرد چون درآمد سینما تفاوت زیادی با دستمزدهای تلویزیون دارد.

مهوش صبر کن (بازیگر) در خصوص کمتر دیده شدن بازیگران پیشکسوت گفت: به نظر من در حال حاضر تهیه کنندگان تمایل دارند در پروژه‌هایشان از بازیگرانی استفاده شود که با دستمزد کمتری حاضر به همکاری هستند یا حتی مجانی کار می‌کنند و  یا در مواقعی برای بازی در یک فیلم به تهیه کننده پول هم می‌دهند.

وی درباره‌ی تسهیلاتی که باید در دوران بازنشستگی برای هنرپیشه‌ها در نظر گرفته شود گفت: مسائل مالی و مادیات از مهمترین عواملی هستند که دولت باید به آن‌ها توجه کند.

وی افزود: به تازگی مؤسسه پیشکسوتان به سرپرستی آقای عظیمی با این که قدمت چندانی ندارد رسیدگی زیادی به وضعیت بازنشستگان می‌کند.

صبرکن درباره‌ی بازنشستگی به عنوان یک دغدغه شغلی عنوان کرد: بازیگرانی که در کنار این شغل،شغل و حرفه‌ی دیگری دارند با بازی کردن تأمین روحی می‌شوند ولی کسانی که فقط شغل بازیگری دارند و این کار حرفه‌ی اصلی آن‌ها است در دوران بازنشستگی خود پول اندکی دارند؛ خود من اگر زمان به عقب برگردد یک مغازه‌ی پیتزا فروشی می‌زدم.

وی ادامه داد: بازنشستگی داریم تا بازنشستگی ما بازنشسته شدیم ولی از لحاظ توانایی واقعا می‌توانیم که باز هم ادامه دهیم.

صبر کن در پاسخ به این سؤال که آیا یک بازیگر در دوران حرفه‌ای خود درآمدی به دست خواهد آورد که در دوران بازنشستگی هم از آن استفاده کند پاسخ داد: سینما را باید از تلویزیون جدا کرد چون درآمد سینما تفاوت زیادی با دستمزدهای تلویزیون دارد، درآمد یک بازیگر در اندازه‌ای نیست که بتواند برای دوران پیری خود نهادینه کند. فقط این مشکل مخصوص بازیگران نیست بلکه هنرمندانی که در پشت صحنه فعالیت می‌کنند این مشکل را دارند.
 
وی در پایان در خصوص تقاضایی به مسئولین گفت: جوانان دارای تحصیلات آکادمیک باید به کار گرفته شوند کسانی هستند که سال‌ها در سینما تحصیل کرده‌اند استعداد لازم را دارند اما در کارها استفاده نمی‌شوند. مسئولین باید روش مناسبی برای دستمزد دادن ایجاد کنند.
اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------