گاف عجیب در جشنواره فیلم فجر + عکس



اخبار فرهنگی - یکی از داوران جشنواره خبر داد:
گاف عجیب در جشنواره فیلم فجر + عکس

هوشنگ گلمکانی می گوید: شهین تسلیمی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر سی و دوم بود اما نعیمه نظام دوست به اشتباه معرفی شد.

 یکی از اعضای هیات داوران فیلم فجرمی گوید که شهین تسلیمی  یکی از نامزدهای  بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر سی و دوم بود اما بر اثر یک اشتباه نعیمه نظام دوست به عنوان یکی از نامزدها معرفی شده است.

به گزارش پیام نو هوشنگ گلمکانی در مقاله ای که تحت عنوان «چرا عصبانی باشم؟ کلی تجربه کردم!» به نکته جالبی اشاره کرده که تاکنون از سوی هیچ یک از مسوولان جشنواره اصلاح نشده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,شهین تسلیمی


شهین تسلیمی؛ بازیگری که نامزد سیمرغ نقش مکمل زن جشنواره فجر بود اما هیچ گاه اسمش اعلام نشد

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,نعیمه نظام دوست


نعیمه نظام دوست بازیگری که به اشتباه نامش به عنوان نامزد سیمرغ جشنواره فجر معرفی شد


گلمکانی نوشته است: «در تعیین نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن، روی بازیگر نقش خاله پری در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» توافق حاصل شد اما کسی نام بازیگر این نقش را نمی دانست. فرصت برای رساندن خبر نامزدها به رسانه ها کم بود. با تلفن همراه بهروز افخمی تماس گرفته شد که یا جواب نداد یا در دسترس نبود.

وی در ادامه در ویژه نامه نوروزی مجله ۲۴ نوشته است : «با آقای ساداتیان، یکی از دو تهیه کننده  فیلم تماس گرفته شد که نام بازیگر این نقش را نعیمه نظام دوست اعلام کرد و همین نام در فهرست نامزدها ثبت و اعلام شد و عکس او هم در مراسم پایانی بر بالای اسمش نمایش داده شد. اما حالا معلوم شده که نام بازیگر آن نقش و نامزد دریافت جایزه ی بازیگر زن نقش مکمل، شهین تسلیمی است. آقای ساداتیان هم بابت این اشتباه عذرخواهی کرد!»

اخبار فرهنگی - پیام نو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------