ناگفته هاي جدايي نيکول کيدمن و تام کروز +عکس



به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: "نيکول کيدمن" و "تام کروز" به عنوان کاملترين زوج دنيا معرفي ميشدند و همه اين ستاره هاي هاليوودي را برازنده هم ميدانستند اما با جدا شدن تام کروز از نيکول هم او و هم طرفدارانشان در شوک بزرگي فرو رفتند.
اکنون بعد از گذشت 11 سال از آن روزها "نيکول کيدمن" ميگويد که آن روزها در شوک بزرگي بود و اصلا علت کار تام را نمي فهميد. وي در مصاحبه اخيرش با يک مجله سينمايي گفته است: " من فکر ميکردم زندگي بسيار کاملي داريم و به نظرم اين تصميم ناعادلانه و کورکورانه اي بود که تام در مورد زندگي ده ساله مان گرفت. مدت زمان زيادي طول کشيد تا من بتوانم با شوک ناشي از اين حادثه کنار بيايم.
اين هنرپيشه استراليايي تاکيد ميکند که ازدواج آنها هيچ مشکلي نداشت و آنها فوق العاده شاد و موفق بودند و وابستگي زيادي به هم داشتند . "نيکول کيدمن" اکنون مدتهاست با "کيت اربن" ازدواج کرده اما در زمان ازدواج با تام کروز تنها 23 سال داشت.

جدایی نیکول کیدمن و تام کروز , علت جدایی نیکول کیدمن و تام کروز
او در مورد رابطه اش با تام ميگويد: من ديوانه وار عاشق تام بودم و حاضر بودم تا آخر دنيا با او بروم. با همه وجودم عشق به او را احساس ميکردم اما حالا فهميده ام چقدر ساده لوح و احمق بودم.
اين هنرپيشه 47 ساله ميگويد اکنون از هر زمان ديگري شادتر است و تمام سعي او و همسرش اين است که در کنار خانواده باشند.آنها دو فرزند دختر 4 و 2 ساله دارند
با اين حال نيکول کيدمن اعلام کرده است که هنوز هم بعد از گذشت اين همه سال علت واقعي جدايي تام کروز از خودش را نميداند.
منبع : گروه خبری پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------