آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

اولین كنسرت مستقل امید حاجیلیب با...



 


اولین كنسرت مستقل امید حاجیلیب با استقبال روبرو شد

 

امید حاجیلی؛ اولین كنسرت مستقل خود را در میان استقبال دوستدارانش برگزار كرد. در کنسرت امیر حاجیلی که در روزهای ۳۱ تیر و ۱ مرداد ماه در سالن اریکه ایرانیان و در سه سانس برگزار شد، امید حاجیلی با جمعی از نوازندگان روی صحنه رفت. نوازندگانی ازجمله رضا تاجبخش(پیانو)، همایون نصیری(پركاشن)، آرش مقدم(درامز)، امیر میلاد نیكزاد(کیبورد)، آرش سعیدی)گیتار بیس)، نیما رمضان(گیتار الكتریك)، مجید ترکاشوند (ساکسیفون)، آرش صمیمی(فلوت عربی و نی)، حسین شریفی(ترومبون) و... به همراه گروه کر ۶ نفره ای روی صحنه رفت. سارا نائینی ازجمله اعضای این گروه کر بود که در بعضی موارد با همخوانی هایش تحسین همگان را بر انگیخت.

حاجیلی كه دارای مدرك فوق لیسانس موسیقی و استاد دانشكده هنر دانشگاه آزاد و دانشكده صدا و سیماست، سابقه ۱۰ سال نوازندگی ترومپت در اركستر سمفونیك تهران و رهبری اركستر خوانندگانی چون رضا صادقی را در كارنامه خود دارد و همین امر موجب اجرای بدون استرس او شده بود. وی كه از اعضای اصلی گروه داركوب است، سالها در اركستر خواننده هایی مثل ناصر عبداللهی، علیرضا عصار، سیروان و... ترومپت و پركاشن زده است.


او در این کنسرت تمام قطعات آلبوم «آلگرو» از جمله عشق منی، بی اختیار، برو برو، عقلتو از دست دادی و ... به همراه تیتراژ برنامه «گزینه جوان» شبكه ۳ و نیز قطعه جدیدی به نام بوم بوم را اجرا کرد. تک نوازی های ترومپت او در میان آهنگها هم بارها تشویق مردم را به دنبال داشت..


امید حاجیلی پیش از این قول چند سورپرایز را به هوادارانش داده بود که در کنسرت از آنها رونمایی کرد. بلیط های کنسرت به دلیل طرح و اجرای فانتزی و جالب که ادامه طرح های نامتعارف پوسترهای تبلیغاتی اش بود، اولین موردی بود که توجه را به خود جلب می کرد. استیج متفاوت برنامه از دیگر سورپرایزهای این کنسرت بود که به نوعی یادآور فضای سواحل آمریكای لاتین و موسیقی لاتین او بود و در آن انواع و اقسام وسایلی از جمله قایق، تور و دو درخت بزرگ نخل خودنمایی می کرد. و مشعلهایی که جلوی سن چیده شده بودند در بعضی مواقع برای هیجان بیشتر شعله ور می شدند. چراغ های شبرنگی که بیرون از سالن به مردم می دادند هم توانست جایگزین مناسبی برای نور موبایل ها یی باشد که در کنسرتهای پیشین برای روشن کردن سالن استفاده می شد.


اجرای متفاوت یکی از ترانه های معروف ترکی به نام «گجه لر» با تنظیمی لاتین از دیگر جذابیت های این اجرا بود. همچنین «مسعود حمیدی» خواننده افغانی که در آلبوم آلگرو با هم خوانده بودند در این کنسرت حاضر شد و در قطعه «التماس» حاجیلی را همراهی کرد.


علیرضا عصار، فواد حجازی، سیروان و زانیار خسروی، حمید طالب زاده، فرهاد جواهر کلام، علی لهراسبی، جواد یحیوی، مهراب قاسم خانی، شقایق دهقان، ترانه مکرم، از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند.


اگرچه معرفی طولانی مهمانهای برنامه موجب از ریتم افتادن آن و نارضایتی هواداران شده بود و بعضا ناهماهنگی هایی (مثل فراموش كردن شعر و...)به چشم می خورد، اما امید حاجیلی توانست در اولین اجرای خود نمره قبولی بگیرد و نام خودش را در میان طرفداران موسیقی پاپ جا بیندازد. خبرگزارى ايلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------