آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حامد بهداد: شما خودِ بازیگری را بلد نیستید نه قاعدۀ آن را!!!



 

حامد بهداد: شما خودِ بازیگری را بلد نیستید نه قاعدۀ آن را!!!

 

حامد بهداد بازیگری است که رفتارهای و عکس العلمهای مطبوعاتی اش هیچ گاه متعارف نبوده است و دقیقا به همین دلیل است که هر اظهارنظر تازه ای از او میتواند حاوی نکات جذابی باشد. بهداد در تازه ترین گفتگوی خود هم چنین روندی را در پیش گرفته است و هر آنچه دل تنگش میخواسته گفته است. در این گفتگو او به صراحت به صحبتهای حسین یاری در برنامه «هفت» تاخته است و خاطر نشان کرده است یاری خودِ بازی را بلد نیست نه قاعدۀ آن را. بخشهایی از گفته های بهداد را به نقل از هفت صبح می خوانید:

 

شما بازیگری بلد نیستید

آن کسی که در برنامه «هفت» می گفت ما قاعده بازی را بلد نبودیم ۲۰ سال است دارد بازی میکند. من ۱۰ سال است که به سینما آمده ام. موضوع قاعده بازی نیست، شما خود بازی را بلد نیستید نه قاعده آن را، شما خود بازیگری را بلد نیستید.

محمدعلی کلی که میگوید من بهترین بوکسور دنیا هستم، مگر نیست؟ همه میدانند که هست، او دارد شوخی میکند. این کار را میکند که بیننده از تماشای مسابقه لذت ببرد.

 

گلاب آدینه مرا تایید کرد

گلاب آدینه وقتی این رفتارهای{غیرمتعارف} مرا می بیند از خنده ریسه میرود. میدانید چرا؟ برای اینکه خودش یکی از بهترین بازیگران سینما است. سیمین معتمدآریا وقتی حرفهایم را میشنود میخندد و میگوید حق داری اینها را بگویی چون خودش یکی از بهترین بازیگران سینما است؛ حمید فرخ نژاد هم همین طور.

هر کسی جای خود را دارد

هیچ کس نمیتواند جای مرا بگیرد چون من جای کسی را نگرفتم؛ چون جای من است. در واقع همه بازیگران خوبند و هیچ بازیگر بدی نداریم...مارلون براندو بهترین بازیگر دنیا است ولی مگر میتواند در «دیوانه از قفس پرید» نقش مک مورفی را به خوبی جک نیکلسون بازی کند؟ نه نمیتواند. مگر میتواند مثل رابرت دنیرو در «گاو خشمگین» بازی کند. نه نمیتواند!

 

در نقشهای رمانتیک ناموفقم!

من در نقشهای رمانتیک ناموفقم. مثلا در «هر شب تنهایی» کمی ناموفق بودم. با اینکه فیلم را خیلی دوست دارم اما از خودم راضی نیستم. در «پرتقال خونی» هم کمی ناموفق هستم. نمیدانم چرا نمیتوانم در قالب رمانتیک سانتی مانتال، عشق را منتقل کنم. نمیدانم چرا! با اینکه عشق را خوب می شناسم اما نمیتوانم نقش عاشق را خوب بازی کنم.

 

بهترین فیلم الوند «فریاد زیر آب» است!

میدانید بهترین فیلم سیروس الوند کدام است؟ «فریاد زیر آب». من فکر میکنم اگر در تاریخ سینمای ایران ۵ تا عاشقانه خوب ساخته شده باشد «فریاد زیر آب» یکی از آنهاست. عاشقانه ای که هنوز زنده است و هم دختر ۱۵ ساله مخاطب آن است و هم پیرمرد نود ساله و هر دو با دیدی متفاوت فیلم را می بینند و نتیجه هم میگیرند..../ شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------