حساب سر انگشتي ثروت «شاهرخ خان» پادشاه باليوود +تصاوير



اخبار فرهنگی - حساب سر انگشتي ثروت «شاهرخ خان» پادشاه باليوود +تصاوير

با ثروت 540 ميليون دلاري عنوان پادشاه باليوود براي شاهرخ خان كم هم است. ثروت او حتي از ستارگان بزرگ هاليوود همچون تام كروز و برد پيت بيشتر است.

«شاهرخ خان» يكي از بازيگران محبوب و شناخته شده در باليوود است كه اخيرا عنوان «پادشاه باليوود» را از آن خود كرده است. هر چند اين عنوان به خاطر حضور او در فيلمهاي مطرح هندي به او داده شده ولي وي با ثروت 540 ميليون دلاري عنوان پادشاه باليوود براي او كم هم است. ثروت او حتي از ستارگان بزرگ هاليوود همچون تام كروز و برد پيت بيشتر است.

او دوم نوامبر 1965 در مركز پرستاري تالوار در دهلي نو متولد شد. فعاليت سينمايي خود را از اواخر سال 1980 آغاز كرد اولین فیلم او یک کار تلویزیونی با نام آنی جیوس ایت توس آنس این ویچ بود. او با بازي در بيش از 70 فيلم هندي بعد از «آميتا باچان» و «كاپورها» يكي از بزرگترين ستارگان سينماي هند معرفي مي شود. خان سال 1991 با چيبر گوري ازدواج كرد و در حال حاضر دو فرزند دارد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

 البته حرفه او منحصر به بازيگري و اجراي برنامه زنده در تلويزيون نيست بلكه او سرمايه گذار بزرگي هم است كه تقريبا بيشتر سرمايه خود را در بخش سرگرمي سرمايه گذاري كرده است . او مالك دو استوديوي فيلمسازي «دريمز» و «ردچيل» است كه بيش از 200ميليون دلار درآن سرمايه گذاري كرده است. يك تيم ورزشي كريكت دارد و چندين خانه ، عمارت و املاك و مستغلات در كشورهاي مختلف . به بخشي از ثروت شاهرخ خان در گزارش زير توجه كنيد .

خانه چند هزار متري شاهرخ خان در بمبئي كه (Mannat) نام دارد 6 طبقه دارد و گذشته از چندين اتاق ، دفتر ، كتابخانه ، ورزشگاه خصوصي و استخر پنجره هايي ضد گلوله هم دارد كه از آلمان آورده است. اين عمارت به سبك ايتاليايي بنا شده و همسرش هر اتاق را به يك شكل طراحي كرده است.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

  گفته مي شود ارزش كلكسيون اتومبيلهاي لوكس «شاهرخ خان» به 50 ميليون دلار مي رسد ، او چندين خودروي لوكس دارد كه از ميان آنها بي ام دابليو مدل SRK سري 7 ، بي ام دابيلو كانورتيبل ،‌آئودي A6 ، رولز رويس فانتوم كوپه ، بنتلي كانتينتال جي تي ، ميتسوبيشي پاجرو و لندكروز مدلهاي محبوب او هستند.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

 بنياد خيريه «يك آرزو  كن»
او فرد خيري است و با تأسيس بنياد خيريه «يك آرزو كن» سعي در برآورده كردن آرزوهاي كوچك دارد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

برندهاي مورد نظر او بلك بري ، تگ هوئر و لويي ويتون است.

 

اخبار فرهنگی - سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------