رضا شفیعی جم مخاطبان را به نخریدن تازه ترین دی.وی.دی اش دعوت کرد!+عکس



اخبار ,اخبار فرهنگی ,رضا شفیعی جم

 

اخبار فرهنگی - رضا شفیعی جم مخاطبان را به نخریدن تازه ترین دی.وی.دی اش دعوت کرد!+عکس

فقط به نوبه خودم از مخاطبان می خواهم پولشان را هدر ندهند و با نخریدن این محصول نشان دهند آن قدر هم ساده نیستند که هر کسی سر آنها را کلاه بگذارد و در خرید محصولات این چنینی در شبکه نمایش خانگی چشمانشان را باز کنند و از مسئولان هم میخواهم با نظارت بیشتر اجازه ندهند عده ای با سوء استفاده مردم را نسبت به شبکه نمایش خانگی بدبین کنند.

به تازگی اثری با عنوان «چهارباغ» به شبکه نمایش خانگی عرضه شده است؛ اثری که هرچند بر روی پوستر و جلد دی.وی.دی آن تصویری از رضا شفیعی جم به چشم می خورد به گونه ای که مخاطب فکر می کند شفیعی جم به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارد

 

اما به گزارش شبکه ایران ابتیاع فیلم و قرار دادن آن در دستگاه دی.وی.دی پلیر شما را با این حقیقت روبرو می کند که این بازیگر عرصه کمدی فقط به عنوان یک مهمان در برنامه ای ویژه شبکه استانی اصفهان حضور داشته و حضور او و دیگر مهمانانی مثل اکبر عبدی، فتحعلی اویسی، نسرین مقانلو و مهران رجبی کنار هم چسبانده شده و شده اثری به نام «چهارباغ»!!! 

 

شفیعی جم که از این استفاده ابزاری نسبت به نام و تصویرش به شدت ناراضی است با نگارش یادداشتی که آن را در اختیار «بانی فیلم» قرار داده نسبت به این استفاده ابزاری واکنش نشان داده است. متن یادداشت او را در ادامه می خوانید:

نمی دانم به چه قیمتی از ما کاسبی می کنید
نمی دانم به چه قیمتی از ما کاسبی می کنید بدون اینکه به ما دستمزدی بدهید و چطور به خود اجازه می دهید عکسهای دروغین ما را در پوستر بگذارید و محصول بی ارزشتان را به عنوان سریال به خورد مردم بدهید. برنامه شما کاری تلویزیونی بود و تمام هنرمندانی که به آن برنامه در اصفهان آمدند به عنوان مهمان برنامه حضور داشتند اما حالا نمی فهمم چطور می شود که کلاغ را می توانید به نام قناری رنگ کنید و هیچ کس به شما کاری نداشته باشد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,رضا شفیعی جم


از مخاطبان می خواهم پولشان را هدر ندهند
فقط به نوبه خودم از مخاطبان می خواهم پولشان را هدر ندهند و با نخریدن این محصول نشان دهند آن قدر هم ساده نیستند که هر کسی سر آنها را کلاه بگذارد و در خرید محصولات این چنینی در شبکه نمایش خانگی چشمانشان را باز کنند و از مسئولان هم میخواهم با نظارت بیشتر اجازه ندهند عده ای با سوء استفاده مردم را نسبت به شبکه نمایش خانگی بدبین کنند. من در این برنامه فقط به خاطر اصفهان و اصفهانی که دوست دارم حضور پیدا کردم و متاسفم که از صداقتم سوء استفاده شد.
اخبار فرهنگی - شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------