روایت یک بازیگر از ایفای نقش روحانی



اخبار ,اخبار فرهنگی ,جواد عزتی

 

اخبار فرهنگی - روایت یک بازیگر از ایفای نقش روحانی

جواد عزتی که در فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» نقش یک روحانی را بازی کرده، یادآور شد با وجود شرایطی که نقش برای او فراهم می‌کرد به هیچ عنوان در طول کار قصد خودنمایی نداشته است.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» نخستین ساخته سینمایی حامد محمدی و به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی این روزها در سینماها در حال نمایش است. این فیلم سینمایی روایتی از زندگی یک طلبه و همسرش است، زن و شوهری که با ورود سه کودک به زندگی‌شان، با اتفاقات تازه‌ای روبرو می‌شوند.

عزتی که در این فیلم سینمایی نقش روحانی را بازی کرده، در مورد شرایطی که برای نقش خود در نظر داشته، گفت: «من سعی کردم در بازی‌ام به هیچ عنوان خودنمایی نباشد. اینکه میزان غم، خنده یا هر حس دیگری را بیشتر کنم و به واسطه آن توجه مخاطب را به خودم جلب کنم برای من کار سختی نبود، اما در این فیلم هیچ‌گاه این کار را نکردم.»

او تاکید کرد: «بیشتر سعی کردم در خدمت کار باشم و هیچ‌جا شخصیتم و بازی‌ام از آنچه در فیلم تعریف شده بود بیرون نزند، به گونه‌ای که یک شخصیت آرام را در فضای آرام فیلم قرار دهم.»

عزتی که پیش از این نیز با منوچهر محمدی در فیلم سینمایی«طلا و مس» همکاری داشت، در مورد رسیدن به جزئیات نقش گفت: «ارتباط من و نقش حاصل ایده‌های من و نقشه راهی بود که از سوی کارگردان ارائه شده بود.»

فیلمنامه «طلا و مس» را حامد محمدی نوشته و به این ترتیب عزتی با نگاه او آشنایی داشته، او درباره تعامل با کارگردان «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، گفت: «آقای محمدی آدم مشورت است و این آدم‌ها را بزرگ می‌کند. زمانی که سر فیلمبرداری ایشان احساس کردند بهتر است گروه بازیگران زودتر کنار هم جمع شوند و برخی صحبت‌ها قبل از شروع فیلمبرداری صورت بگیرد این کار را انجام دادند. ایشان از پذیرش پیشنهادهایی که به سود فیلم بود، کاملا استقبال می‌کردند.»

عزتی درباره شخصیت روحانی این فیلم سینمایی یادآورد شد که به هیچ عنوان قرار نبوده از الگوهای کلی که معمولا در مورد این نقش‌ها به کار می‌رود، پیروی کند و تلاش او و فیلم ارائه تصویری تازه از شخصیت روحانی بوده است.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------