بن استیلر بازیگر ۳ نقش یک سریال می‌شود



 بن استیلر,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
بازیگر نقش‌های کمدی قرار است در سریالی با عنوان «سه غریبه هم‌سان» ایفاگر ۳ نقش شود. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، در سریال «سه غریبه هم‌سان» بن استیلر بازیگر ۳ نقش خواهد بود.

 

مینی‌سریال «سه غریبه هم‌سان» در حال انجام مراحل پایانی مذاکره با بن استیلر است تا از حضور وی برای این سه نقش بهره بگیرد.

 

ایمی لیپمان نویسنده و تهیه‌کننده این سریال برای سونی پیکچرز تله‌ویژن است که مانند مستندی که در همین باره ساخته شده با تمرکز بر داستان واقعی بابی شافران، دیوید کلمن و ادی گالاد ساخته می‌شود. این‌ها ۳ برادر هم‌سان بودند که هنگام تولد از هم جدا شدند و بعدها در طول زندگی دوباره به هم پیوستند. استیلر قرار است نقش هر سه برادر را بازی ‌کند.

 

ایفای این نقش حضوری نادر از استیلر در تلویزیون و یکی از اولین بازی‌های اصلی وی در طول چند سال اخیر خواهد بود. او در فیلم‌های متعددی از جمله «هابی هالووین»، «برادران» و «قرنطینه شده» در سال ۲۰۲۱ حضوری کوتاه داشته است. وی آخرین بار در فیلم «داستان‌های میروویتس» در سال ۲۰۱۷ بازی کرد.

 

استیلر بازیگر فیلم‌هایی چون «زولاندر»، «زندگی پنهان والتر میتی» و چندگانه «شب در موزه» و «ملاقات با خانواده» بوده و سال ۱۹۹۳ جایزه امی را برای «بن استیلر شو» دریافت کرده است.

 

وی بیشتر به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان فعالیت دارد که تهیه و کارگردانی برنامه برنده امی «فرار به دانمورا» در شوتایم و «جداسازی» در اپل از جمله آنهاست. استیلر برای هر دو برنامه نامزدی کارگردانی امی را کسب کرده است. وی کارگردانی چند فیلم سینمایی از جمله «زولاندر» و «تندر آسیایی» را برعهده داشته است.

 

مستند «سه غریبه هم‌سان» اولین بار سال ۲۰۱۸ در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و جایزه ویژه هیات داوری را برای مستند گرفت. در این مستند نشان داده می‌شود که شفران چگونه کشف کرد که یک برادر دوقلو دارد که در زمان تولد از هم جدا شده‌ و در نهایت موفق شد تا بفهمد برادر سومی هم در کار بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------