غمبارترین اتفاق زندگی آدم‌ها فیلم می‌شود



نخستین تجربه کارگردانی رابین رایت، ستاره "خانه پوشالی" و همسر پیشین شان پن در استان آلبرتا در کانادا کلید خورد.

  رابین رایت ۵۳ ساله که بیشتر با ایفای نقش کلر آندروود در سریال "خانه پوشالی" شناخته می‌شود، در پروژه سینمایی "زمین" علاوه بر نشستن روی صندلی کارگردانی نقش اصلی را هم بازی می‌کند. داستان درباره یک وکیل است که پس از دچار شدن به یک تراژدی بزرگ شخصی، تصمیم می‌گیرد به انزوایی خودخواسته برود و دور از هیاهوی شهر و آدم‌هایش، روح و جسم خود را درمان کند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, خانه پوشالی

 

به گزارش همشهری آنلاین، دمیان بیچیر، بازیگر ۵۶ ساله مکزیکی (نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد برای "یک زندگی بهتر") و کیم دیکینز، بازیگر ۵۴ ساله آمریکایی (با پیشینه بازی در "دختر رفته") همبازی‌های رایت در "زمین" هستند. هر چند نقش اصلی را خود کارگردان بر عهده دارد؛ وکیلی مصیبت‌زده به نام ادی هولزر که در دوران تبعید خودخواسته، به شناختی تازه از هویت خود می‌رسد، هویتی که گمان می‌کرد آن را گم کرده است.

 

رایت برای بازی در نقش کلر آندروود در "خانه پوشالی" شبکه نتفلیکس نامزد دریافت هشت جایزه امی و برنده یک جایزه گلدن گلوب شد. درخشش در "فارست گامپ" رابرت زمه‌کیس و "عروس شاهزاده" راب راینر از دیگر نقطه‌های عطف کارنامه این بازیگر تحسین‌شده است و موفقیت احتمالی او را در نخستین حضور روی صندلی کارگردانی تا حدودی توجیه و تضمین می‌کند.

 

همسر پیشین شان پن پروژه "زمین" را چنین توصیف کرده است: "فیلم داستان یک دگرگونی شخصی از غمبارترین اتفاق در زندگی هر کدام از ماست. من امیدوارم تجربه کردن سفر ادی به شفا و بهبودی الهام‌بخش دیگران باشد."

 

فوکوس فیچرز پخش داخلی "زمین" را بر عهده دارد و استودیو یونیورسال آن را خارج از مرزهای آمریکای شمالی به نمایش می‌گذارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------