پرکارترین و کم‌کارترین بازیگران فجر ۳۹ چه کسانی هستند؟



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, بازیگران
در این گزارش به پرکارترین و کم‌کارترین بازیگران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اشاره می‌کنیم. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهمترین بخش‌های برگزاری جشنواره فیلم فجر، بخش سیمرغ بازیگران زن و مرد است که چشم مخاطبان عام و خاص را به خود می‌دوزد و دریافت آن بر پرونده کاری بازیگران به شدت تاثیرگذار خواهد بود. از سویی اینکه چه بازیگری در جشنواره پرکار و چه بازیگری کم کار است هم اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

امسال بازیگران دو فیلمه و یا تک فیلمه هستند و مانند سال‌های قبل نمی‌بینیم که در لیست پرکارترین‌ها، بازیگری سه فیلمه و یا بالاتر باشد. در این گزارش به پرکارترین‌ و کم کارترین‌ بازیگران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازیم.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, بازیگران

الناز شاکردوست که سابقه همکاری با نرگس آبیار را دارد، امسال بار دیگر با «ابلق» در بین ۱۶ فیلم نهایی قرار گرفت و «تی تی» را هم در جشنواره دارد. هوتن شکیبا نیز بار دیگر «ابلق» را با آبیار تجربه کرد و در «تی تی» نیز نقش آفرینی کرده است.

 

پژمان جمشیدی هم در دو فیلم «خط فرضی» و «شیشلیک» بازی کرده است. رضا عطاران هم که در «شیشلیک» و «روشن» بازی کرده و می‌گویند نقش‌های متفاوتی را ایفا کرده است. جمشید هاشم پور هم دو فیلم «گیج گاه» و «شیشلیک» را در جشنواره امسال دارد. باران کوثری هم با «بی همه چیز» و «گیج گاه» به جمع دو فیلمه ها رسیده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, بازیگران

امسال بهرام رادان که می‌گویند نقش متفاوتی را بازی کرده با «ابلق» در جشنواره حضور دارد. پرویز پرستویی و هدیه تهرانی هم به جشنواره آمده‌اند. کامبیز دیرباز با نقشی متفاوت در فیلم سینمایی «تک تیر انداز» پا به جشنواره گذاشته و پارسا پیروز فر بازیگر محبوب و بی‌حاشیه‌ هم با «تی تی» در جشنواره حضور دارد.

 

امسال سحر دولتشاهی «خط فرضی» را در جشنواره دارد. سارا بهرامی که سابقه دریافت سیمرغ بلورین جشنواره را دارد، با «روشن» در جشنواره حضور خواهد داشت و فرهاد اصلانی با «ستاره بازی» می درخشد. محسن تنابنده و فاطمه معتمد آریا هم با «روزی روزگاری آبادان» در جشنواره هستند. حامد بهداد هم در فیلم «گیج گاه» با حال و هوای دهه هفتادی ها نقش آفرینی کرده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, بازیگران

با نگاهی به لیست بازیگران و فیلم‌هایی که دارند، می‌توان متوجه این موضوع شد که افرادی چون پرویز پرستویی، بهرام رادان، محسن تنابنده، کامبیز دیرباز و رضا عطاران رقابت بیشتری برای دریافت سیمرغ دارند و در بین خانم‌ها هدیه تهرانی و الناز شاکردوست اینگونه خواهند بود.

 

با این حال، تمام صحبت‌ها درباره برنده سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، همه حدس و گمان است. اینکه کدام بازیگر در نهایت برنده سیمرغ بلورین خواهد شد نیاز به صبر و زمان دارد.

  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------