توافق مدیران شبکه 3 با پخش سکانس های مربوط به ابراهیم پاشای «حریم سلطان»



بازیگر نقش ابراهیم پاشا حریم سلطان در سریال  آوای باران

 توافق مدیران شبکه 3 با پخش سکانس های مربوط به ابراهیم پاشای «حریم سلطان»

پخش تیزرهای سریال «آوای باران» از شبکه 3 سیما آغاز شده که در آن تصاویری از حضور «اوکان یالبیک» در این سریال دیده می‌شود.

 اگر پیگیر اخبار ساخت سریال‌های تلویزیونی باشید دیدید که طی ماه گذشته حضور اوکان یالبیک، بازیگر نقش ابراهیم پاشا «حریم سلطان» در سریال «آوای باران» به کارگردانی سعید سهیلی زاده حسابی سر و صدا کرد.

 

بازیگر نقش ابراهیم پاشا حریم سلطان در سریال  آوای باران

 

هر چند این خبر به خاطر حساسیت‌ها و محدودیت‌های کاذب تلویزیون توسط سازندگان آن تکذیب شد اما در نهایت با تایید آن توسط یک منبع آگاه اعلام شد که سکانس‌هایی مربوط به این بازیگر در مدت تولید سریال در کشور ترکیه ضبط شده است اما سازندگان هنوز مطمئن نیستند مسئولان تلویزیون اجازه پخش آن را می دهند یا خیر.

اما گویا مدیران شبکه 3 سیما این تنگ‌نظری را کنار گذاشته و با پخش سکانس های مربوط به بازی اوکان یالبیک موافقت کرده‌اند. هر چند این خبر به طور رسمی از سوی مسئولان این شبکه و یا سازندگان «آوای باران» تایید نشده است اما به تازگی پخش آنونس‌های این سریال آغاز شده است که در بخش‌ پایانی آن تصویری از این بازیگر ترک دیده می‌شود.


«آوای باران» داستان زندگی خانوادگی مردی به نام طاها ریاحی تاجر داروست که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد


فیلمنامه سریال را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی نوشته اند و محمد هاشمی آن را در 40 قست برای شبکه سه آماده می کند و ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی، سپیده خداوردی، امیر دژاکام و سیاوش خیرابی بازیگران اصلی این سریال هستند.
/شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------