آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

حادثه تلخ برای خانم بازیگر سینما و تلویزیون + عکس



اخبار فرهنگی - حادثه تلخ برای خانم بازیگر سینما و تلویزیون + عکس


"نعیمه نظام دوست" درباره سانحه‌ای که برایش رخ داده گفت: برای انجام یک کار شخصی به شمال رفته بودم که متاسفانه دچار سانحه و در بیمارستان چالوس بستری شدم. در این بیمارستان، کارهای اولیه را برای من انجام دادند و ۵ روز آنجا بودم تا اینکه به تهران منتقل شدم و پیش دکتر خودم رفتم. او هم تشخیص داد که باید پایم جراحی شود. نظام‌دوست یادآور شد: عمل جراحی ۲ روز پیش انجام شد و تا امروز استراحت کردم. اما همین حالا که با شما صحبت می‌کنم داخل ماشین و در حال رفتن به خانه هستم و باید ۲ ماه در خانه بمانم.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,حوادث تلخ نعیمه نظام دوست,تصاویر نعیمه نظام دوست


وی در پاسخ به اینکه آیا این روزها در کاری بازی داشته یا خیر؟ تأکید کرد: برای بازی در یک تله فیلم صحبت کرده بودم اما وقتی این اتفاق افتاد از حضور در آن معذرت خواهی کردم. البته عوامل لطف داشتند و گفتند کار را دیرتر آغاز می‌کنند تا من هم بتوانم در آن حضور داشته باشم. اما فعلا که باید ۲ ماه در خانه بمانم.نظام دوست در پایان از بیمارستان پاسارگاد و دکتر باقرزاده که زحمت زیادی در زمان بستری بودن او کشیده بودند، تشکر کرد.

 

اخبار فرهنگی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------