خانه ویلایی ستاره هالیوود در ایتالیا / عکس



سینمای جهان ,بازیگران سینمای جهان , جرج کلونی

 

جرج کلونی 10 سال پیش یک خانه ویلایی بزرگ در شمال ایتالیا خرید که اکنون بیش از 30 میلیون یورو قیمت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، این خانه قرن هجدهمی که در لالیو در دریاچه کومو واقع است، 15 اتاق خواب دارد. جرج کلونی این خانه را سال 2002 به قیمت حدود هفت میلیون یورو خرید.

 

سینمای جهان ,بازیگران سینمای جهان , جرج کلونی

 

دو سال پیش رسانه‌ها گزارش دادند کلونی قصد دارد خانه خود را بفروشد و به مکانی آرام‌تر نقل مکان کند. گفته شد حضور همیشگی طرفداران این بازیگر آمریکایی در اطراف خانه او باعث شده  تصمیم به فروش آن بگیرد.

 

سینمای جهان ,بازیگران سینمای جهان , جرج کلونی

 

البته این حرف درست بود. حضور مردم عادی، خبرنگاران و عکاسان به قدری آزاردهنده شده بود که شهردار لالیو سال 2009 قانونی وضع کرد که برابر با آن تجمع بیش از سه نفر در اطراف خانه کلونی ممنوع است و کسانی که این مسئله را رعایت نکنند 19 یورو جریمه می‌شوند!

 

سینمای جهان ,بازیگران سینمای جهان , جرج کلونی

 

آن زمان از دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به عنوان یکی از مشتری‌های پر و پا قرص خانه کلونی یاد می‌شد. البته کلونی در نهایت تمام شایعات درمورد فروش خانه خود را رد کرد. این بازیگر و کارگردان 51 ساله یک خانه بزرگ هم در لس آنجلس دارد.

 

سینمای جهان ,بازیگران سینمای جهان , جرج کلونی

 

او پارسال برای بازی در فیلم «فرزندان» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد و در مقام کارگردان فیلم «عید مارس» را هم روی پرده سینماها داشت.

کلونی سال 2006 برای فیلم «سیریانا»‌ برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد و همان سال برای فیلم «شب بخیر و موفق باشید» نامزد اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه غیراقتباسی بود. او برای فیلم‌های «مایکل کلیتن» و «روی هوا» هم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بوده است..../خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------